“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#9)

on pondělí 17. října 2011
Týdenní meme pořádané Luu.

KNIŽNÍ ZKLAMÁNÍ


SÉRIE PRAVÁ KREV
(C. Harris)

Série o telepatce Sookie Stackhousevé a světu, kde díky uměle vytvořené krvi nejsou upíři jen mýtem ale spoluobčany obyčejných smrtelníků, by se dala považovat za průměrnou oddechovku s paranormálnem v hlavní roli. Nic víc, nic míň, pro mě v porovnání se seriálem celkem zklamání.


NÁDHERNÉ BYTOSTI (#1)
(K. Garcia & M. Stohl)

Nebylo to špatné, jen tomu zkrátka něco chybělo a slibovala jsem si od toho víc. Skvělý námět, postavy takové zvláštní a děj protkaný spoustou otazníků. Uvidím, jak na mě zapůsobí pokračování.

SNÍDANĚ U TIFFANYHO
(T. Capote)

Mám strašně moc ráda Audrey Hepburn a film Snídaně u Tiffanyho jakbysmet. S očekáváním jsem se pak sháněla po knižní předloze, která mě nakonec holt neuspokojila tak, jako film. Četlo se to dobře, bylo to takové odpočinkové, ale nic převratného.

KRÁSNÍ MRTVÍ - JONAS (#1)
(E. Maguire)

Poučení, které se mi jen po dočtení téhle knihy jen potvrdilo, zní: "Nenechej se zlákat hezkým obalem." I přes pár zklamaných recenzí jsem do poslední chvíle věřila, že to bude dobré. Jenže slovní spojení, které mě nyní napadá, je "trochu přitažené za vlasy". Nebýt poslední třetiny, tak si připadám skoro vygumovaná.

POKÁNÍ
(I. McEwan)

Milovníci všech klasik mě můžou klidně proklínat, ale knižní Pokání pro mě bylo jedno z největších zklamání vůbec. U filmu natočeného na základě této knihy jsem byla na emocionální houpačce a brečela jsem jako malé děcko. Knihou jsem se jen prokousávala.

MODRÁ JE BARVA NOČNÍCH DĚSŮ (#1)
(L. F. Stolarz)

Těšila jsem se na to staré čarodějnictví - zaklínadla, rituály a prostě všechno, co k tomu patří. Příběh, který mi však autorka nabídla mě bohužel moc nenadchl. Mám z toho smíšené pocity, stále se chystám sepsat smysluplnou recenzi a nemůžu se zbavit dojmu, že z toho šlo vytřískat víc.

0 komentářů :

Okomentovat