“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Quote of the Week (#8)

on sobota 30. června 2012

Týdenní meme, pořádané Judit

DIVERGENCE
(DIVERGENCE #1)
- VERONICA ROTH -


VTIPNÝ MOMENT

 "Fajn," uzavře to. "Protože s tebou potřebuju mluvit."
 Podívá se, jestli někdo nejde, a pak si stoupne na špičky a překontroluje všechny palandy - asi jestli na nich vážně nikdo nespí. Potom mi položí rice na rameno.
 "Můžeš bejt na chvíli holka?"
 "Jsem pořád holka." Svraštím čelo.
 "Ty víš jak to myslím. Průměrně pitomá a otravná."

ROMANTICKÝ MOMENT 

 "Z který frakce jseš původně?"
 "Na tom nesejde," řekne a sklopí zrak. "Teď jsem tady. A ty bys měla uvažovat podobně."
Podívá se na mě, jako by v něm sváděly boj emoce, a políbí mě na čelo, přímo mezi obočí. Zavřu oči. Nerozumím tomu, ať už je to cokoli. Ale nechci ten okamžik pokazit, a tak už mlčím. Nehýbe se. Dlouhou chvíli tam jenom stojí a tiskne mi rty k čelu a já se ho držím kolem pasu.

SILNÝ MOMENT

"Nejde o to, ničeho se nebát. To ani není možný. Jde o to, naučit se svůj strach ovládat a nenechat ho rozhodovat za sebe."
 Přikývnu. Vždycky jsem si myslela, že Neohrožení se ničeho nebojí. Protože tak působí. Ale možná že to, co jsem pokládala za nebojácnost, byl ve skutečnosti jen dobře ovládaný strach.

• • • 

Jen při letmém pročítání a vybírání pasáží do meme se ve mně zase vzedmula ta obrovská touha sáhnout po pokračování, s jehož překladem přijde CooBoo snad brzo - hned bych objednávala originál. Zvolené momenty jsou jen takovým "slabším" odvarem a  malou ochutnávkou pro ty, kteří s přečtením této skvělé knížky stále otálejí, aby si pak mohly naplno vychutnat celý příběh. Ten totiž skrývá ještě mnoho větších pokladů. 

0 komentářů :

Okomentovat