“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#15)

on pondělí 13. února 2012


Týdenní meme pořádané Luu.

NENÁVIDĚNÉ POSTAVY




DOLORES UMBRIDGEOVÁ
(J. K. Rowling: série Harry Potter)

Růžová lady, které bych vůbec neměla problém vymlátit pár zubů. Vzteky mi trnuly zuby, pěsti se samy zatínaly a klidně se vsadím, že mi i z očí sršely blesky. Nehorázně nesnesitelná ženská - bože, kam se na ni hrabe Vy-víte-kdo!


SHAY DORAN
(A. Cremer: série Smečka)

Pardon, ale tenhle rozumbrada, co ví evidentně všechno nejlíp, mi opravdu nesedl. A to jsem ještě ani nečetla Vzpouru, kde se nám prý chlapec opravdu rozjel. Za pomoci všech možných sil postavy k uzoufání většinou nějak překousnu, ale pak se objeví někdo jako Shay, kdo je prostě na zabití, a v takovém případě veškerý klid letí oknem ven.

DARINA
(E. Maguire: série Krásní mrtví)

Nesnáším "nikým nepochopené" fňukny, jejichž jediným smyslem života je On. Kor když je z něj zombie s určitým limitem existence. Phoenix tohle, Phoenix tamto... grrr, tohle by nemohl vydržet ani člověk s vymytým mozkem.


2 komentářů :

Teresa Andrew řekl(a)...

Súhlasím s každým jedným,nenávidím ich :DD

Destel řekl(a)...

Krásných mrtvých jsem nečetla, ale s těma druhýma souhlasím. Shay je jedna z postav, kterou opravdu nemůžu vystát. Najde se jich víc, ale nikdy si nedokážu žádnou vybavit. :D
I když zrovna ve Vzpouře jsem si docela znechutila i Callu, rozhodně to nebude moje oblíbená knižní hrdinka...

Okomentovat