“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

"Nádherné bytosti" už mají své filmové tváře

on sobota 11. února 2012
S oblíbeností YA fiction a jakýmsi filmovým boomem, kdy se studia snad předhánějí v tom, kdo co na právě její motivy natočí a pošle na stříbrná plátna, zahltila slova "filmová práva prodána" doslova svět a mám pomalu pocit, že touto nálepkou se může momentálně chlubit téměř každá třetí, čtvrtá knížka tohoto odvětví. 



Výjimkou nejsou ani Nádherné bytosti, za jejichž originálem Beautiful Creatures z roku 2009 stojí dvojice autorek - Kami Garcia a Margaret Stohl. První díl série u nás vyšel minulý rok u nakladatelství Knižní klub (moje recenze), její pokračování Nádherná temnota se na pultech objevilo o několik měsíců později a brzy by mělo u nás následovat vydání třetí knihy, Nádherný zmatek

A jak vlastně Kronika prokletých zaklínačů začíná?


Ethan žije v městečku Gatlin v Jižní Karolíně celý život, stejně jako celé generace jeho rodiny. A jedno ví bezpečně – tady se nikdy nic nemění, nikdy se nic neděje. Pak se však objeví Lena Duchannesová a najednou není nic takové, jako bylo dřív. Ethan postupně zjišťuje, že výstřední, zvláštní, nešťastná a nesmírně přitažlivá Lena je z rodiny mocných Zaklínačů a o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba – kletba, která ohrožuje její život. Lenu a Ethana však k sobě váže hlubší pouto, než kterýkoli z nich tuší, a Ethan je možná Leninou jedinou nadějí. 




Obvykle neinformuju o filmových novinkách, protože jste podle mě skvěle a dostatečně zásobeni ostatními knižními blogery, kteří vám poskytují ty nejnovější a nejžhavější pamlsky. Teprve dnes mě ale do oka praštila   velmi překvapující informace ohledně hereckého obsazení, o kterou jsem se musela podělit. Ale vezměme to popořadě.



Hlavního mužského hrdinu, jižanského mladíka Ethana Watea, by si měl zahrát Jack O'Connell. Někomu může být jeho tvář povědomá ze seriálu Skins (jo, je to Cook:D). Roli 'prokleté zaklínačky' Leny Duchannes si zřejmě střihne začínající a zatím ne moc známá herečka Alice Englert. Zvláštní hospodyni v domácnosti Wateových Ammu ztvární Viola Davis, kterou jste mohli nedávno vidět v jednom z jejích nejnovějších filmů Černobílý svět (The Help), kde jí role Aibileen vynesla nominaci na Oscara. 


Nyní se dostávám ale k tomu, co mě neskutečně překvapilo a přimělo mě vlastně napsat tento článek. Nevím, jestli jsem jediná, kdo tuto zprávu zaspal, ale ve filmovém zpracování by se totiž měla objevit i naprosto úžasná Emma Thompson a to jako hlavní antigonistka, hodně nábožensky založená paní Linková. Jestli mi teď někdo řekne, že neví, o jakou herečku se jedná, tak mě asi klepne:D

Na další role buď probíhá momentálně ještě casting nebo jejich představitelé ještě nebyli potvrzeni. 
Pokud jste četli knižní předlohu, jak se vám herecké obsazení zatím zamlouvá? 


- zdroje: 1, 2, 34
- obrázky: 1, 2, 3, 4, 5




7 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

Jsem zvědavá na Cooka :D

Jillian řekl(a)...

Zajímavý, moc:) Knihu jsem nečetla, vlastně jsem doted pořádně nevěděla o čem je. Znám ji už dlouho, ale myslela jsem, že jde zase o něco s upíry či anděly, nic nového:) Zaujalo mě, že je hlavní hrdina kluk, takže tomu možná dám šanci:) Emma Thompson je teda dost překvapivá, možná bude scénář vážně dobrý, když souhlasila, že si v tomhle zahraje:))

Luu řekl(a)...

Mňa skoro kleplo, keď som videla tú Emmu Thompson - už len kvôli nej som to schopná pozerať!

Stepping Out of the Page řekl(a)...

I really need to get around to reading these books! :)

Stephanie @ Stepping Out of the Page
Drop by & enter my International Giveaway

Paži řekl(a)...

Tak to je hodně zajímavý :). Ethana jsem si představovala trochu jinak, ale myslím, že tohle bude dobrá volba, ale nějak mi nesedí Lena představovala jsem si jí trochu jinak. Tmavší vlasy ostřejší rysy, ale uvidíme. Myslím, že ale Emmu celkem dost trefili, paní Lincová jako Emma Thomson, chudák ona si nezahraje asi nikoho normálního, ale hodí se mi sem celkem dost, ale chtěla bych dost vědět kdo bude hrát Linka. Na toho sem totiž celkem DOST zvědavá =)

Paži řekl(a)...

KDyž na to těd koumá z dálky zdá se mi to a nebo se mi Ethan a Lena zdají celkem na tyhle role staří?

Dem řekl(a)...

Už si to vážně musím konečně přečíst.
Jsem zvědavá na Cooka, aww.

Okomentovat