“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Rok 2013 za dveřmi

on pondělí 31. prosince 2012
Člověk se ani pořádně nerozkouká a místo toho, aby si konečně zvykl na tu 2012, už se zas může podivovat, jak se tam hodí nebo nehodí třináctka:)

Nebudu se příliš oddávat nostalgickým vzpomínkám, jaký to byl skvělý rok, protože pevně věřím, že řetězec epických událostí ještě rozhodně není u konce a překlene se pěkně i do toho dalšího roku, který pro mě bude prozatím snad tou největší výzvou.

Byl to pro mě vzrušující rok plný zážitků, nezapomenutelných okamžiků, dobrých i těch špatných, ale to k tomu zkrátka patří. Blogování, s nímž jsem si kvůli své časové tísni musela dát přestávku, mě ale neomrzelo. Naopak, všichni čtenáři, staří i noví, kteří mě v mé noře navštěvují nebo sem náhodou zabloudí, mě ohromně těší a zároveň ve mně vyvolávají výčitky svědomí, že je tak zanedbávám. Patří vám ohromné dík.

Chtěla bych vám popřát klasicky hodně zdraví, lásky, štěstí, úspěchů a splněných přání, protože těch není nikdy dost (a přeci jen si to slušnost vyžaduje:D), a samozřejmě od knihomola knihomolům: ať vás po celý rok 2013 doprovázejí jen ty nejlepší knihy, na něž budete jednou velmi rádi vzpomínat, ať nacházíte stálé nové a kouzelné příběhy, které vám okoření občas nudnou realitu, a hlavně ať vám i nadále dělá čtení takovou radost, jako doposud:) 






2 komentářů :

Julia Rose řekl(a)...

Taky ti přeji Šťastný nový rok a hlavně hodně skvělých titulů u tebe v knihovničce! :)

Freckles řekl(a)...

Šťastný nový rok i tobě (já už ho mám teď, ne za dveřmi, ale za okny - jednou bouchnutí za druhým :D)

Okomentovat