“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Quote of the Week (#9)

on sobota 14. července 2012

Týdenní meme, pořádané Judit.

THE SUMMER I TURNED PRETTY
(SUMMER #1)
- JENNY HAN -


VTIPNÝ MOMENT

 Jeli jsme už asi sedm tisíc let. Nebo aspoň mi to tak připadalo. Můj bratr, Steven, řídil pomaleji než naše babča. Seděla jsem vedle něj na místě spolujezdce s nohama nahoře na palubní desce. Máma mezitím vytuhla na zadním sedadle. Dokonce i během spánku vypadala ostražitě, jako by se každou vteřinou mohla vzbudit a řídit dopravu.
 "Přidej," pobídla jsem Stevena, šťouchajíc ho do ramene. "Předjeďme to dítě na kole."
Steven mě setřásl. "Nikdy nesahej na řidiče," řekl. "A sundej ty špinavý  nohy z mojí palubní desky."
 Zakroutila jsem prsty dozadu a dopředu. Mně se zdály být čisté dost. "Není to tvoje palubní deska. Brzy to bude moje auto, víš."
 "Jestli někdy vůbec dostaneš řidičák," vysmál se mi. "Lidem jako ty by ani nemělo být dovoleno řídit."
 "Hele, podívej," řekla jsem a ukázala z okna ven. "Ten týpek v kolečkovém křesle nás právě předhonil!"

ROMANTICKÝ MOMENT

 Zajímalo mě, jestli by bylo možné vzít pryč něčí bolest polibkem, protože přesně to jsem chtěla udělat - vzít všechen jeho smutek a vylít ho z něj, utěšit ho a přimět kluka, kterého jsem znala, aby se vrátil zpátky. Natáhla jsem se a dotkla jsem se ho na zátylku. Nepatrně sebou trhl dopředu, ale svou ruku jsem nestáhla. Nechala jsem ji tam položenou, hladíc jeho vlasy, a pak jsem si k sobě přitáhla jeho hlavu a políbila ho.

SILNÝ MOMENT

 Susannah nám vždycky říkala děcka, ale věc se měla tak, že mi to nikdy nevadilo. Normálně ano, ale díky způsobu, jakým to Susannah říkala, to nevypadalo jako špatná věc, ne jako bychom  byli malí a dětinští. Místo toho to znělo jako bychom měli celý život před sebou.

0 komentářů :

Okomentovat