“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Waiting On Wednesday (#27)

on středa 4. července 2012

Týdenní meme pořádané Breaking the Spine.

THE UNBECOMING OF MARA DYER
(THE UNBECOMING OF MARA DYER #1)
- MICHELLE HODKIN -


Mara Dyer si nemyslí, že by se její život mohl stát ještě zvláštnějším, když se vzbudila v nemocnici bez vzpomínek na to, jak se sem dostala.
Může.
Věří, že za nehodou, při níž zemřeli její kamarádi, avšak ona sama vyvázla bez zranění,vězí mnohem víc, než si vzpomíná.
Také že je.
Nevěří, že po tom všem, čím si prošla, by byla schopná se zamilovat.
Mýlí se.
• • •

Tuhle knihu jsem si chtěla strašně moc přečíst, když se stala loni jednou z nejvíce do nebes vynášených  knih na zahraničních blozích. Ironií je, že když mi kniha později přišla, tak jsem se k ní nějak nedostala a od té doby mi jen tou svou dokonalou obálkou zkrášluje knihovničku a usedá na ni prach. Teď o prázdninách to ale napravím, protože ta anotace mě nestoudně láká jako tehdy poprvé.

anotace a obálka

0 komentářů :

Okomentovat