“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Waiting On Wednesday (#29)

on středa 19. září 2012
Týdenní meme pořádané Breaking the Spine.

TOUCH OF FROST
(MYTHOS ACADEMY #1)
- JENNIFER ESTEP -

Jmenuju se Gwen Frost a chodím do akademie Mythos; školy mýtů, kouzel a excelujících dětí válečníků, kde i ten nejpřízemnější ňouma ví, jak useknout mečem něčí hlavu a Logan Quinn, nejpřitažlivější Sparťan ve škole, je zároveň ten nejhrozivější. Poslední dobou se však dějí divné věci, dokonce i na Mythos. Nejprve byla v knihovně antiky zavražděna opravdu protivná holka, Jasmine Ashton. Pak někdo ukradl Bowl of Tears (pozn. "mísa slzí"), kouzelný artefakt, který by mohl přivodit druhou válku Chaosu. Znáte to, smrt, destrukce a spousta dalších špatných, špatných věcí. Ke zvláštnostem jako tahle dochází na Mythosu pořád, ale jsem odhodlaná zjistit, kdo zabil Jasmine a proč; obzvlášť od té doby, kdy jsem měla být já tím, kdo zemře...
• • •

Další z mých "poličkových" knih, na které ještě nepřišel ten správný čas, respektive prostě čas. Téma zní skvěle (však víte, jak jsem hotová do té mytologie), jen mě trochu zas znervózňuje představa další zvědavé hrdinky bez pudu sebezáchovy a se sebevražednými sklony. Jestli nebude jakž takž normální a mozek jí roztaje pokaždé, co se objeví pan Dokonalý, tak jí tím mečem majznu já. 

1 komentářů :

E_V_E řekl(a)...

8D vyzerá to fajne 8)

Okomentovat