“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Beautiful Creatures Movie: Oficiální trailer

on sobota 22. září 2012
Možná si někteří vzpomínáte, že jsem tu dříve publikovala článek ohledně filmové adaptace na Nádherné bytosti (K. Garcia & M. Stohl) a jejího hereckého obsazení. Tentokrát vám přináším, díky informaci Rosaliexw na GR, i oficiální trailer. Jak vidíte, došlo k zásadní změně v hlavní mužské roli, v níž Jacka O'Connela vystřídal Alden Ehrenreich


Tak co si o tom zatím myslíte?

Jako hlavního hrdinu Ethana jsem viděla spíše původního představitele, který nevypadal tolik dospěle, ale uvidíme, jak zazáří Alden Ehrenreich, jehož jméno mi bohužel nic neříká a navíc ho ani neumím pořádně vyslovit, natož napsat:D Já se na snímek podívám už jen z toho důvodu, že si tam zahraje vždy skvělá Emma Thompson, Emmy Rossum z Fantoma Opery a můj oblíbenec Jeremy Irons, který ztvární nejlepší postavu z knihy - strýčka Macona.

0 komentářů :

Okomentovat