“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#20)

on pondělí 15. října 2012

Týdenní meme pořádané Luu.

TOP OČEKÁVANÝCH KNIH NA ROK 2012


DIVERGENCE
(V. Roth)

Těšila jsem se na knihu a po všech nadšených reakcích jsem a oznámení, že vyjde český překlad, jsem se držela, abych si neobjednala originál a hezky si počkala na naši Divergenci. A skutečně to stálo za to.

DOKONALÝ PÁR
(A. Condie)

Je to už nějaký ten pátek, co u nás vyšla, ale pořád jsem se nedostala k její koupi. Holt v tomhle momentě nejsou peníze, takže kniha zatím figuruje coby jako položka na seznamu až-bude-za-co-nakoupit.

TY PROTI MNĚ
(J. Downham)

Jedna z mých snad nejdéle očekávaných knih letošního roku. Třásla jsem se na ni od okamžiku někdy před X lety, kdy někdo vypustil zprávu o tom, že vyjde i u nás. Eroika si teda dala na čas, ale konečně jsem si knihu před několika týdny přečetla a nelitovala jsem.

ANDĚLÉ NOCI
(L. St. Crow)

Mám dojem, že na tuhle knihu mě nalákaly recenze u Syki, která si sérii dost pochvalovala. Já mám ráda knihy, kde je kickass hrdinka, která nechodí pro ránu ani tvrdší slovo daleko, takže bylo jasné, že kniha poputuje do to-read listu. Nějak jsem na ni zapomněla, až teď při psaní tohoto článku se mi vybavila - budu se po ní muset podívat v knihovně.

LOĎ MEZI HVĚZDAMI
(B. Revis)

Další hit letoška, ke kterému jsem se ještě nedostala. Ano, jsem se vším pozadu, ale víte, že ten, co si počká, ten se dočká, ne?:) 

MEZI LÁSKOU A SMRTÍ
(M. Cabot)

Ách, další Cabotovka v češtině. Nedávno vyšla a jelikož si chci shromažďovat knihy od mé oblíbené autorky, už si na ni se svou poloprázdnou peněženkou pomalu brousím zuby.

GOLIÁŠ
(S. Westerfeld)

Nakonec tu máme třetí pokračování skvělé série Leviatan, která mě k mému překvapení strašně baví. Do finálního dílu jsem se prozatím nepustila záměrně, protože z toho mám trochu strach. Ohlasy jsou prozatím takové spíš slabšího odvaru a oproti předchozím dílům se prý Westerfeld zas tolik nevytáhl. Uvidíme, no.

0 komentářů :

Okomentovat