“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Waiting On Wednesday (#24)

on středa 14. března 2012

Týdenní meme pořádané Breaking the Spine.

JINX
- MEG CABOT -


Není snadné být Jinx. (= smolař)
Jean Honeychurch nesnáší své nudné jméno (žádná Jean Marie nebo Jeanette, prostě jen... Jean). Co je horší? Její příliš trefná přezdívka, Jinx. Zdá se, že ji smůla pronásleduje, kamkoliv se hne, dokonce i do New Yorku, kam se přestěhuje poté, co ve svém rodném městě způsobí obrovský zmatek. Její teta a strýc ji přivítají ve svém domě na Manhattanu, ale její krásná sestřenice Tory z toho není zas tolik nadšená....
Popravdě, Tory skrývá jedno nebezpečné tajemství, které by je mohlo všechny přivést do nebezpečí. Jinx si brzy uvědomí, že neštěstí není to jediné, od čeho utíká... a že kletba, pod níž žije ode dne svého narození, je možná jediná věc, která by jí mohla zachránit život.

• • •

Další kniha, která tu na mě netrpělivě čeká od Vánoc. Já vím, jsem strašná, že je takhle v té knihovničce zanedbávám, když ono knih je hodně, ale za to času málo. Říkám si ale, že Jinx bude mezi těmi prvními, po kterých sáhnu, až budu mít tenhle kolotoč a knihy do školy za sebou. Fanoušci Meg řadí tenhle kousek mezi ty vydařenější - no jo, nejsou zrovna objektivními posuzovači, ale co:D Samotný námět knížky mě zaujal a kdy naposled se mi stalo, že by mě MC zklamala? Vždycky je tu ten její humor, i kdyby příběh sebevíc pokulhával. 

0 komentářů :

Okomentovat