“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#10)

on pátek 11. listopadu 2011
Meme hostované Syki.


KODY KEPLINGER: THE DUFF (DESIGNATED UGLY FAT FRIEND)

Protože mi rozuměl. Rozuměl tomu, jake to je cítit se opuštěný. Rozuměl těm urážkám. Rozuměl mně.
Natáhla jsem se na špičky a políbila ho. Bylo to víc než jen předehra k sexu. Žádná válka mezi našimi ústy. Moje boky zůstaly lehce pod jeho, ne těsně přitisknuté. Naše rty se vzájemně pohybovaly v jemné, dokonalé harmonii. Tentokrát to něco znamenalo. Co to bylo, to jsem v tu chvíli netušila, ale věděla jsem, že mezi námi bylo skutečné spojení. Jeho ruce mě jemně pohladily po vlasech, zatímco jeho palec mi otřel tvář, stále mokrou od dřívějšího pláče. Nebylo to zvrácené ani nepřirozené. Vlastně to byla ta nejpřirozenější věc na světě.



• • •

Mám tyhle dva moc ráda. Jsou k sobě upřímní, na nic si nehrajou a berou toho druhého se všemi jeho chybami. Jejich vztah je jedna divoká jízda. Začali si spolu zvláštním způsobem, ale ani to nezměnilo nic na tom, jakou skvělou dvojku tvoří. Jen vybírání momentu pro toto meme mě zase nalákalo se pustit do knihy znovu.

0 komentářů :

Okomentovat