“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#11)

on pondělí 7. listopadu 2011

Týdenní meme pořádané Luu.

FIKTIVNÍ MÍSTA


BRADAVICE
(J. K. Rowling: série Harry Potter)

Doteď si vzpomínám, jak jsme si s kamarády rádi hráli na Harryho Pottera. Touha být studentem v Bradavicích se mě stále urputně drží - chci být zařazená v koleji, chci jíst ve Velké síni, chci hrát famfrpál, chci chodit na hodiny obrany proti černé magii, lektvarů, přeměňování a další - proč prostě taková škola neexistuje?

IDRIS
(C. Clare: série Nástroje smrti)

Nádherně popsaná země. Živě vidím ty vysoké skleněné věže a jak se od nich odrážejí sluneční paprsky, město s jeho spletitými ulicemi, pak lesy, kam oko dohlédne, a obrovské temné jezero, blyštící se jako zrcadlo. Ach.

ANGLIE 18. - 19. ST.
(historické romány J. Austen)

Obecně mě láká návštěva Anglie, ale od té doby, co mi rukami prošly knihy Jane Austenové, viděla jsem filmy zasazené do tohoho období, uchvátila mě tahle doba a její atmosféra. Móda, dvoření a galance mužů, návštěvy Londýna nebo lázní v Bathu, dokonce i plesová sezóna, přestože nejsem zrovna valčíkový typ - jo, to by se mi líbilo zažít.

JESKYNĚ
(S. Meyer: Hostitel)

Rozlehlé jeskyně v Hostiteli mě během čtení stále překvapovaly a fascinovaly a já si jejich popisy užívala, protože jsem prahla po tom, abych se tím labyrintem mohla projít sama. Kdybych měla povolené vycházky ven, tak bych si tam život dokázala představit.

ARÉNY
(S. Collins: série Hunger Games)

Když opustím od krutostí, které tam probíhají, tak si nemůžu pomoct a musím práci tvůrců her obdivovat. Obrovské, každý rok jiné, skýtající tolik možností a jedinečné.

SEDM KRÁLOVSTVÍ
(K. Cashore: Výjimečná)

Určitě zajímavé středověké země, kam by stálo za to zaskočit. Bylo by skvělé na vlastní oči vidět tu divokou přírodu spolu s monumentálními hrady nebo setkat se s rytíři a šlechtici. A rozhodně by se mi zamlouvalo být k tomu ještě výjimečná svýma dvoubarevnýma očima a super zvláštními schopnostmi.

AKADEMIE SV. VLADIMÍRA
(R. Mead: série Vampýrská akademie)

Ve svých deseti, jedenácti letech jsem moc ráda četla knížky z prostředí internátních škol. Občas jsem si i představovala, jaké by to bylo být čtyřiadvacet hodin denně se spolužáky ve škole. A na vampýrskou akademii, kde bych "žila" v noci a spala ve dne, bych byla tutově zvědavá!

CARMEL
(M. Cabot: série Mediátor)

Strašně moc mám ráda léto, takže možná i proto bych se ráda podívala do slunné Kalifornie. O městě Carmel jsem před Mediátorem neslyšela, ale tuto sérii jsem si zamilovala, a to i s prostředím. Písečné pláže u moře lemované vysokými palmami by vůbec nebyly špatné místo pro letní dovolenou.

VRCH POLOKREVNÝCH
(R. Riordan: série Percy Jackson a Olympané)

Četla jsem sice jen první díl, ale i to mi stačilo k tomu, aby se mi Vrch polokrevných zalíbil. Nevím, připomíná mi to doby, kdy jsem každé léto jezdila na tábor - rozdělení na týmy, svádění bojů, hry a soutěže, rozvíjení všemožných dovedností... dobré to časy:)

0 komentářů :

Okomentovat