“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Co vás zde v nejbližší době čeká a nemine

on čtvrtek 24. března 2011

Bude to téměř týden, co jsem na blogspotu začala, a neustále nacházím nové a nové věci. Zkrátka člověk se vždycky má co učit. Naštěstí se pořád držím a pravdou je, že mě to začíná čím dál víc bavit, a není chvilky, kdy bych nepřemýšlela nad tím, do čeho se pustím příště, ať už se jedná o recenze, články, nastavení, samotné knihy...Zdokonalovat se dá všelicos, takže se víceméně snažím BookAddiction nasměrovat  tou správnou cestou:D
Teď bych se ale už měla zmínit o tom, co by se tu brzy, pokud půjde vše dobře a podle plánů (kterých mám občas problém se držet, což je přeci ale jen zanedbatelná maličkost:D), mělo/mohlo objevit.

V první řadě půjde nejspíše o změnu vzhledu, který je sice pěkný, ale po většině stránek mi moc nevyhovuje a prostě si jede to svoje, nehledě na to, že bych tu pánem měla být vlastně já. Takže mi prosím odpusťte jakékoliv chyby, které se tu vyskytnou, pokusím se dát to do pořádku co nejdřív. To mě dostává také k úpravě a aktualizaci.
Jak jsem se již jednou zmínila, existuje tu spousta knižních blogů, kde se jejich autoři věnují své milované činnosti, o kterou se chtějí podělit i s ostatními formou svých příspěvků, což v poslední době největší zábavu zajišťuje mně, protože mě strašně baví brouzdat sem a tam, z jednoho infocentra knih do druhého. Tudíž to bude pro boční menu docela nálož je všechny unést.

Předpokládám, že většina z vás už ví o novince Knižního klubu. Jedná se o rozesílání tzv. "reading copies", nebo-li předběžné, pracovní výtisky knih, které jsou recenzentům poskytovány před jejich vydáním. Patřím mezi ty, kteří si o ně do nakladatelství napsali, a protože jsem člověk opožděný a dozvěděla jsem se o této nabídce později, utekl mi Leviatan od Scotta Westerfelda před nosem. Na co se ale můžete těšit, tedy spíše co můžete očekávat a být na to zvědaví, jsou mé začátečnické recenze na Smečku od (A. Cremer) a Nádherné bytosti (K. Garcia & M. Stohl). Knížky mi přišly v ten nejméně vhodný čas a to tento týden, který je nabitý testy a zkoušením, takže trochu flákám své školní povinnosti a přípravu a omezuju spánek:D Pustila jsem se do Smečky a snad ji do zítřka dočtu a vrhnu se na tu další knihu. Jo a měla by přibýt ještě normální recenze na Město z kostí, první díl ze série Nástrojů smrti od Cassandry Clare, protože mám momentálně také rozečtenou dvojku, tak abych tu měla všechna městečka pohromadě:D Ale to už mluvím zase moc dopředu.

Oh, víte, co se mi taky líbí? Memes. Různé blogy jich pořádají hodně a záleží jen na vás, které si vyberete. A jelikož se můj blog točí okolo knih, je snad jasné, že zrovna já mám na mysli ty, které se týkají právě jich. Jedny představují nové knihy, jiné vyzdvihují postavy, ty další zase poskytují čtenáři malé knižní ochutnávky, atd. atd. Zkrátka možností je hafo. Některé, kterých se hodlám zúčastnit, mám už vytipované, takže není třeba se bát, že by to tu mohlo zet prázdnotou. Avšak je tu ještě jedna věc, kterou si pro vás chystám a to, že mám v plánu přispět i já svou vlastní meme. Chce to sice jen doladit některé detaily, ale pokud bude příznivo a bez přeháněk, mohlo by k odhalení dojít už zítra. Prozatím mohu jen prozradit, že by se mělo jednat o páteční týdenní meme a její předběžný název zní: Afternoon Tea For 2. Nechte si to zatím pomalu uležet v hlavě, podrobnosti se dozvíte později a pokud možno se budu těšit na vaši účast:)

Teď bych se měla jít pro změnu soustředit na matiku, ačkoliv mě to šíleně láká ven na nějakou procházku s knihou v ruce. Miluju jaro a mé tělo po té dlouhé zimě vyloženě kříčelo po nějakém náznaku teplých slunečních paprsků. Už mluvím zase mimo mísu, už aby byl pátek.

0 komentářů :

Okomentovat