“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#1)

on pátek 25. března 2011

Tentokrát jsem se zapojila do páteční meme, hostované Syki.


CASSANDRA CLARE: MĚSTO Z KOSTÍ
(NÁSTROJE SMRTI #2)

Cítila tíhu vlhkého oblečení, které ji studeně píchalo na kůži, ještě chladnější vzduch v jeskyni přesycený sladkou vůní a dotek Jaceových rukou na svých ramenou. Jedině jeho ruce ji hřály. A pak ji políbil.
Cítila, jak se jeho rty otřely o její, zprvu lehce, a její ústa se pod tím tlakem automaticky rozevřela. Její tělo se téměř proti její vůli stalo vláčným a poddajným a ona zvedla ruce a ovinula mu je kolem krku, jako když se slunečnice otáčí za sluncem. Jeho paže ji objaly, ruce se mu zapletly do jejích vlasů a jeho polibek už najednou nebyl něžný, ale vášnivý. To všechno se stalo v jediné chvíli, jako když vzplane sirka. 

•••

Jace&Clary. Clary&Jace. Momentálně pro mě jedna z nejvýraznějších knižních dvojic, se kterými jsem se letos setkala. O to víc mě žere, že...ale ne, nebudu tu nic vyzrazovat. Jsem teď asi v polovině knížky, ale kvůli RC, které mi přišly, musím její čtení přesunout na později, takže jsem docela dost zvědavá, s jakým koncem přijde Cassandra tentokrát.

2 komentářů :

Syki řekl(a)...

A počkej si na třetí díl, to budeš koukat!

Kacennnka řekl(a)...

Já tuhle scénu miluju... Uvidíme, co budu říkat, až se dneska pustím do 3. dílu... :)

Okomentovat