“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Posuď knihu podle obalu (#4)

on neděle 22. května 2011

Týdenní meme pořádané Syki.

LOVE AT FIRST CLICK
- ELIZABETH CHANDLER-


Anotace:
Už jsem nemohla nadále popírat tu horkost v mých tvářich, když byl okolo Flynn. Zamilovala jsem se do kluka mé sestry. 

N
a Flynnovi prostě něco je. Jasně, je vysoký, neuvěřitelně pěkný, tmavovlasý fotbalista, ale...je taky sladký a milý a jednoduše se s ním skvěle povídá. Mám štěstí, že jsem fotografka školních novin, protože můj foťák má rád Flynna skoro stejně jako já sama. Bohužel ale i jako moje sestra a neexistuje způsob, jak zachytit na fotkách jen Flynna, když je tu ona.

•••

Jak je to už dlouho, co jsem naposledy četla vyloženě jen dívčí román? 
Minulý týden jsem si po přečtení recenze od Minnie a v touze po něčem lehkém a oddechovém objednala tuhle knížku. Má podle mě přesně takový ten jednoduchý, odpočinek navozující obal, který se dá od těchto knížek na jedno letní odpoledne očekávat. Připomíná mi to teplé léto a bezstarostnost a je mi dokonce jedno i to docela kýčovité srdíčko. Je to příjemné na pohled a stejně tak doufám, že bude i samotná kniha.

0 komentářů :

Okomentovat