“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Afternoon For 2 (#3)

on pondělí 6. června 2011



O co jde:


• Vezměte si dvě knihy dle vlastního výběru.
• Z každé z nich vybertu jednu postavu.
Zdůvodněte, proč jste si vybrali zrovna je, proč byste chtěli vidět jejich schůzku.
• Zájemci mohou ještě nastínit svou představu o tom, jak by asi probíhalo setkání jejich hrdinů.


• více informací zde



 Knihy: série Mediátor (M. Cabot) / série Vampýrská Akademie (R. Mead)
 Postavy: Susannah Simonová / Rose Hathawayová

• Proč jsem si vybrala tyto postavy:

Asi se budu opakovat, ale já mám strašně ráda pořádné "kickass" hrdinky, které si nenechají nic líbit a mají svou hlavu. Dnes se budu věnovat právě dvěma dívčinám z této skupiny. Rose znám teprve krátce, ale při čtení VA jsem si vzpomněla na staré časy se Suze z Mediátora, kterou jsem si moc oblíbila a stále je jednou z mých TOP.
Obě jsou to rázné holky, které kolem sebe rozdávají rány, když je třeba, mají ostrý jazyk a v zásobě spoustu uštěpačných poznámek, přetékajících ironií. Nejsou to žádné "mouchy snězte si mě" a rozhodně nepatří do kategorie průměrných a normálních teenagerů.


 Průběh setkání: Nejprve by to chtělo asi nějakou neutrální půdu, protože na Akademii by Suze s největší pravděpodobností skončila jako svačinka hladového Moroje a Rose by se zase v Ackarmanovic rodince musela díky svému zevnějšku potýkat s dvěma eh...taktéž hladovými individuy. Nějak nemám tušení - jít si třeba zalovit a probrat si výhody a nevýhody skorovztahu se staršími kluky? Dneska mi ty představy a myšlenky nějak asi váznou z toho, jak se snažím do hlavy nacpat všechnu tu látku z práva.

1 komentářů :

Verča řekl(a)...

Vypadá to zajímavě :) Ale bohužel jsem Mediátora nečetla, takže si hlavní hrdinku nedokážu představit :)

Okomentovat