“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#3)

on pátek 3. června 2011
Meme hostované Syki.

STEPHENIE MEYER: HOSTITEL

"Kdybys odtud odešla, žila bys navždy."
"Ano, to bych mohla." Povzdechla jsem si. "Pochop, lidé mají nejkratší délu života ze všech druhů, kterými jsem kdy byla, s výjimkou Pavouků. Máte na všechno tak málo času."
"A nemyslíš tedy...," Ian se odmlčel a maklonil se blíž ke mně, takže jsem viděla jen bělmo a temný safír jeho očí. "Nemyslíš, že by sis z toho času měla užít co nejvíc? Že bys měla žít, dokud jsi naživu?"
Nepředvídala jsem to jako u Jareda. Iana jsem neznala tak důvěrně. Melanie si to také uvědomila až zlomek vteřiny předtím, než se rty dotkl těch mých.
Ne!
Polibek s Jaredem to nepřipomínalo ani v nejmenším. Tehdy ta reakce byla bezmyšlenkovitá, ryzí touha. Jiskra v kanystru benzinu. S Ianem jsem si nebyla ani jistá, co vlastně citím. Všechno mi připadalo kalné a rozmazané.
Rty měl hebké a teplé. Tiskl je k mým jen vteřinku a pak se mi jimi otřel o ústa sem tam.
"Příjemné nebo nepříjemné?" šeptl mi do rtů.

•••

Vychutnaly jste si kousíček Iana? Já rozhodně:D
Líbí se mi, jak je milý, jak je starostlivý, jak je ochranitelský, jak je hodný...líbí se mi úplně celý a to ještě nejsem ani na konci knihy. Takže jestli mi Stephanie chystá na konci nějaký nepříjemný překvápko, tak ať si mě snad ani nepřeje, protože já Wandě zlatého Iana strašně přeju:) V jiném případě si ho nechám sama pro sebe:D

2 komentářů :

Kacennnka řekl(a)...

Ale nezapomeň, že byl Ian na začátku taky pěkně zlý, když ji chtěl zabít! ;) Ale dobře, Ian je neskutečně zlatý... :)) (taky on tak trochu důvodem, proč nemám ráda Jareda. :D)

annejude řekl(a)...

Beru to v potaz - to se mi totiž líbí, že na ni nebyl hned od začátku ťuťuňuňu a že se ta jeho náklonnost tak nějak vyvíjela:)

Okomentovat