“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Relax, těžká závislost a Teresinha se svou "EDITOR'S GIVEAWAY"

on čtvrtek 16. června 2011
Ačkoliv má aktivita na blogu v posledních dvou týdnech, kdy jsem se tu na skok ve chvíli volna jako fantom zjevila a hodila sem nějaký ten příspěvek do meme, polevila, jsem opět zpátky a v plné síle, připravená oslňovat vás svou přítomností:D

A cože jsem to prováděla? Žádné pracovní záležitosti, žádné státnice, žádná maturita nebo něco podobného - pouze a jen obyčejné písemky, zkoušení, výchozí práce atd. atd. Teoeticky jsem holt dítě stále školou povinné, přestože povinnou školní docházku mám úspěšně za sebou. Kdo kdy ale trvrdil, že život středoškoláka je jednodušší, že? Však to znáte:D 

No každopádně počínaje dneškem můžu už na všechno hodit bobek, protože vše pro mě důležité už je minulostí a až na pár přezkoušení příští týden, jsem už volná a budu jen relaxovat, absolutně nic nedělat a kochat se jen knižními krásami:) Navíc jsem se dozvěděla, že na jaře s největší pravděpodobností vycestuju do Londýna, který mi před dvěma lety tak nešťastně utekl, takže dnešní den nemůže být snad lepší:D No ještě by se mi mohly ozvat aspoň kvůli jedné z brigád, ale to už chci asi moc:D

No ale nemyslete si, že jsem po celou tu dobu mého studijního procesu  zůstala ohledně dění v blogosféře a obecně na netu v neobraze - moc dobře jsem sledovala každé šustnutí. Not in that creepy stalker way. Ono se to možná nezdá, ale internet je pěkně návyková věc. Člověk jako já, který je na počítači prakticky skoro každý den, je bez něj ztracený. Hlavně GoodReads je šílenej zloděj času - z pěti minut na něm stane automaticky desetinásobek. Dívat se na to, jak si lidé ze svých GR poliček odebírají/přidávají knížky, komentují a vedou o nich diskuze, bylo vážně kruté a prostá závist se dostavila. Naštěstí na mě tu už malá kupička a o dost větší seznam netrpělivě čekají:)

Pokud jste o tom ještě neslyšeli, což tedy vážně pochybuju, Teresinha na svém blogu pořádá svou první giveaway s všeříkajícím štítkem "Editor's Giveaway". Ve hře je deset skvělých knih a čekají jen na 10, ano, přesně tak, 10 šťastlivců, takže pokud jste se ještě nepřihlásili, neváhejte a jděte do toho. Čas máte do 15.7., takže vyplnit formulář stihnete úplně v pohodě:D Více info TADY.


Jak tak koukám, tak s hlavou úplně vycucanou od matiky jsem stále schopná vyprodukovat sáhodlouhý článek, aniž bych se sebevíc zapotila, což je v tomhle parnu docela úspěch. Přemýšlím nad změnou designu do nějakých letních barviček...no uvidím, jdu se s knihou slunit a v nejbližší době očekávejte mé recenze, které jsem kvůli tomu chaosu ve škole odložila na čas stranou;)

1 komentářů :

Okomentovat