“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Quote of the Week (#4)

on sobota 4. června 2011


Týdenní meme, pořádané Judit.

Cílem je každou sobotu zveřejnit:

• 1 vtipný výrok
• 1 romantickou scénu
• 1 silný moment

Moje pozn.: Z organizačních důvodů bude většinou výběr jen z jedné knihy.
!POZOR!: Níže uvedené úryvky mohou obsahovat spoilery.

 
VAMPÝRSKÁ AKADEMIE
- RICHELLE MEAD -



VTIPNÝ MOMENT

 "Nekomanduj mě , Hathawayová. Dneska to tu vedu." "Jo, vážně?" opáčila jsem. "No v tom případě je to asi vhodný čas na to, aby sis mě představoval nahou." "Vždycky je vhodný čas představovat si tě nahou," dodal někdo poblíž, což prolomilo napětí ještě víc.

ROMANTICKÝ MOMENT

 Jedním prstem mi něžně otřel slzu, která mi stékala po tváři. "To taky," řekl. "Ale navíc...ty a já...jednou budeme oba Lissinými strážci. Musím ji chránit, ať to stojí, co to stojí. Jestli přijde banda Strigojů, musím Lissu chránit vlastním tělem." "To vím. Tohle samozřejmě musíš udělat." Před očima se mi roztančily černé jiskřičky. Zase jsme omdlévala. "Ne. Kdybych si dovolil milovat tě, nechránil bych ji vlastním tělem. Tím bych totiž chránil tebe."

SILNÝ MOMENT 

"Možná máš pravdu, ale na tom už stejně nezáleží. Občas je nezbytné vyjít ven a vyšlapat cesty. Myslíš, že Kenneth je jediný Moroj, který mě následuje? Ty největší a nejúčinnější revoluce často začínají velice tiše, skryté ve stínech." Probodl mě pohledem. "Pamatuj na to."


 •••

Konečně jsem se pustila do Vampýrské Akademie a žeru to!:D Momenty jsem se zaobírala docela dlouho . Bylo těžké rozhodnout se vždy jen pro jeden.Miluju Rosino "co na srdci, to na jazyku" - tahle holka mě bude bavit ještě dlouho. Um...o Dimitrijovi se radši ani nezmiňuju:)

0 komentářů :

Okomentovat