“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#4)

on čtvrtek 30. června 2011

Týdenní meme pořádané Stormy.

V příspěvku se objeví:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Hele, tak na tuhle sérii nedám dopustit, stejně tak jako na její hrdiny. Lidé nezapomínají na své první idoly, a já nikdy nezapomenu na toho svého - na prvního knižního pana Dokonalého. Ten, kdo ještě nečetl, měl by tuto zásadní chybu napravit, a ten, komu už knihy prošly rukama, jistě chápe proč:)

Autor: Meg Cabot
Kniha: série Mediátor / Mediator
 Zamilovaný pár: Suze & Jesse
• Typ lásky: zakázaná, téměř bez budoucnosti
• Proč jsem si tento pár vybrala: Nevím přesně, kdy jsem Mediátora četla, ale s jistotou můžu říct, že to byl jeden z prvních vztahů odehrávající se na stránkách knížek, který mě naprosto pohltil, strašně jsem to prožívala a rozbušil mi mé pubertální srdíčko. Ále, ti dva mě dostávají doteď.
• Můj názor a pocity: Suze je díky tomu, čím vším si musela projít, silná, ošlehaná a jen tak s ní nic nehne, protože když dokážete komunikovat s duchy, moc věcí už vás nepřekvapí. Jenže pak se ve svém novém pokoji setká s Jessem, svým "spolubydlícím", který je sice pár desítek let po smrti, ale zato zatraceně sexy. A když říkám sexy, tak tím myslím sexy s velkým S. Nejenže je to kus nádhernýho exotickýho chlapa, je navíc chytrý, galantní, ze začátku zdrženlivý a ten rozumný. Jejich láska je kouzelná právě v tom, že ačkoliv si oba uvědomují, že by to nemělo smysl a tak nějak se snaží se svými city poprat, nedokáží zabránit vzniku té nejkrásnější náklonnosti. 

2 komentářů :

Eruvie řekl(a)...

Krajinu plnou stínů mám v plánu si objednat, bohužel už je skoro všude vyprodaná a ostatní díly nejsou k sehnání vůbec. :( Nevíš, zda se nechystá dotisk nebo něco podobného?

annejude řekl(a)...

Jéj, to vůbec netuším, takže ti bohužel v tomhle moc nepomůžu:( Kamarádka ji nedávno hledala a taky bez úspěchu.
Jedině objednat si ji přes internet, no.

Okomentovat