“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#1)

on čtvrtek 14. dubna 2011

Týdenní meme, které pořádá Stormy.

V příspěvku se objeví:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Jako první jsem si vybrala pár z mé nově objevené a nyní velmi oblíbené série. A ne, nebude se tentokrát jednat o hlavního protagonistu a protagonistku. Vlastně se ještě ani nedá mluvit přímo o lásce mezi chlapcem a dívkou, nýbrž o vztahu, který pomalu klíčí mezi dvěma mužskými postavami - snad není toto meme zaměřeno jen na heterosexuální páry:D

Autor: Cassandra Clare
Kniha: série Nástroje smrti / The Mortal Instruments
Zamilovaný pár: Alec & Krasomil / Magnus
Typ lásky : zakázaná, z jedné strany na první pohled
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože se mi líbí, jakou slabost má Krasomil pro Aleca už od jejich prvního setkání a byl by pro něho ochotný udělat cokoli na světě, a samotná Alecova rozpačitost nad vzniklou situací a úsměvný zmatek v citech z něj dělá roztomilého kluka.
Můj názor a pocity: Vždycky jsem si představovala, jaké by to bylo, kdybych měla za nejlepšího kamaráda gaye. A tyhle dva bych si zamilovala a strašně ráda bych jim křenila:D
Nevím, jak bych se cítila na místě hrdinky, protože kdo z nich by "teoreticky" zastupoval holku? Se všemi svými šminkami, flitry a třpytky, by to mohl být Krasomil, ale svými nejasnými pocity zase Alec, s kterým mám společné to, že vyrovnávat se s něčím novým není pro mě jednoduché, nedávám na sobě nic moc znát a radši se s tím poperu sama uvnitř. Byla bych šťastný člověk, kdyby mi někdo jako Krasomil dokazoval svou náklonnost tak hezky, jako to dělá on:)

0 komentářů :

Okomentovat