“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Posuď knihu podle obalu (#2)

on neděle 3. dubna 2011

Týdenní meme pořádané Syki.

IF I STAY
- GAYLE FORMAN -



Anotace:
Moderní příběh pro mladé dívky a ženy. Šestnáctiletá Mia, talentovaná cellistka, jede s celou svou rodinou na výlet, když do nich narazí auto. Mia se vzbudí a nic necítí, jen vidí své mrtvé rodiče – a nakonec samu sebe. Její tělo je v kómatu, ale ona sama může vidět a slyšet vše, co se kolem děje. Skrze její vzpomínky pomalu odkrýváme její dětství, poznáváme její rodinu i jejího kluka Adama, se kterým sdílela lásku k hudbě. Pohnutý příběh citlivě mapuje duši dospívající dívky, která je nakonec postavena před těžké rozhodnutí – odejít, anebo zůstat.

•••

Nemám nijak vyhraněný vkus, co se týče obálek. Buď mě zaujmou a nebo ne. Jsou i případy, kdy si nejsem ani jistá. Což ale neplatí pro tuto knihu. Originální cover si mě prostě získal hned na první pohled. Modrá je uklidňující, jediný maličký růžový kvítek hezoučký, font zajímavý - nenápadné, zároveň rafinované a takové...svěží a lehoučké. Po přečtení recenze jsem knihu chtěla mít, a když vyšla u Slováků, a ještě ke všemu s tímto přebalem, moje touha přečíst si ji se prohlubovala. Naštěstí by měla vyjít tento měsíc i u nás, bohužel s jinou obálkou, která se mi moc nelíbí. Nejsem fanda červených nápisů, obzvláště když se to k daným knihám vůbec nehodí.

1 komentářů :

Lili.en řekl(a)...

U té osmé knihy Pravá krev se mi ta obálka nelíbí asi tak jako všechny ostatní :D...

Ale za to tato obálka je opravdu krásná, také se mi líbí :)..

Okomentovat