“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Girls Without A Bookshelf's Giveaway: A Royal Wedding Treat

on pondělí 25. dubna 2011
Je krásné slunečné Velikonoční pondělí, takže přeju veselé Velikonoce (...a šťastný zbytek roku:D), ať vás zadky, hoky, moc nebolí (pomsta bude sladká), no a hlavně si užijte poslední den volna, možná i poslední pěkné počasí v dohledné době.

Ale o tom jsem se původně vůbec neměla v plánu zmiňovat. Cílem tohoto článku bylo vás informovat o úžasné giveaway, kterou pořádá Girls Without a Bookshelf na počest blížící se "svatby století" (docela troufalé tvrzení, vzhledem k tomu, že jsme ho teprve začali oťukávat) - svatby prince Williama a jeho snoubenky Kate.

Giveaway bude mít 2 vítěze, kteří si budou moci vybrat z deseti nabízených knih každý pět, což je velice motivující, ne? Jsou tam například tituly Chains Reaction od S. Elkeles, Lola and The Boy Next Door od S. Perkins, Tris a Izzie od M. I. Harrison, atd.

Více informací TADY.

4 komentářů :

Kristina řekl(a)...

díky za info ;)

annejude řekl(a)...

Není zač:D

Jeanne řekl(a)...

Do téhle giveaway jsem se taky zapojila :) Jinak děkuju, jsem ráda, že si ti moje grafika líbí :D Waiting on Wednesday- no tak se fakt divím, že se takhle strefuju xD Vždycky nevím, jakou knihu mám přidat, jelikož jich je tolik... J&C video zbožňuju!♥
Mimochodem, máš pěkný blog! ;) Líbí se mi tvé reviews =)

Jeanne řekl(a)...

No, že jo! xD Tolika knížek! Ach :D
Vůbec nemáš za co, opravdu to tu máš krásný! =)

Okomentovat