“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#2)

on čtvrtek 21. dubna 2011

Týdenní meme pořádané Stormy.

V příspěvku se objeví:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Pro tento čtvrtek to u mě na plné čáře vyhrál pár, pro který budu mít crush ještě nějakou tu dlouhou chvilku. Jsem. Totiž. Knihou. Naprosto. Unešená. Představuju vám dvě postavy, jejichž vzájemné pouto by mohlo být jedním ze synonym pro upřímnou a pravou lásku.

Autor: Kristin Cashore
Kniha: Výjimečná / Graceling
Zamilovaný pár: Katsa & Po
Typ lásky : silná, osudová, jedinečná
Proč jsem si tento pár vybrala: Jejich láska by mohla hory zdolávat. Ti dva se našli a patří k sobě - to je prostě už jasné a jsou jedním z nejnádhernějších párů, které mi kdy nebezpečně rozbouchaly srdce.
Můj názor a pocity: Jsou pro mě takovým tím pravým vyobrazením lásky. Na Katsině místě bych se snad asi rozplakala, protože taková láska není nikdy jednoduchá a její případ není žádnou výjimkou. Na druhou stranu by to byly i slzy štěstí - mít srdce prince Poa by bylo snem snad každé normální holky, vlastně i každé nenormální. Po totiž není jen dokonalým princem v lesklé zbroji. On je dokonalý muž pro život a to ve všech ohledech.

0 komentářů :

Okomentovat