“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

(Není) žvást jako žvást

on sobota 9. dubna 2011
Není to tak, jak to vypadá. Mám jednu nepěknou vlastnost - někdy je pro mě těžké cokoli, do čeho se z počátku s chutí a velkým nadšením pustím, dotáhnout do konce. Avšak žádné strachy, momentálně se tu neprojevuje jeden z mých nejhorších zlozvyků. Psaní mě asi nikdy neomrzí, hlavně ne mé nekonečné blábolení o knihách. Protentokrát za snížení mé aktivity může jen a jen škola. Výběr ročníkovek a seminářů, písemky a zkoušení všeho druhu, ICT ve všech předmětech (jak já nenávidím integraci! Děje se to vážně jen v našem ústavu?!)...Mám toho zkrátka nad hlavu, ale snad se to bude postupně zlepšovat.

Tento měsíc se u mě nese převážně v duchu narozeninových oslav.
Mně samotné bude  v úterý sedmnáct, takže jen těžko jsem očekávala, že přežiju tento víkend bez újmy. V pátek to bylo slavení s kamarády (už o vás někdo složil "song"?), zítra to bude v rodinném kruhu...asi mi poleze dort ven i ušima:D
Ale! Víte, co většinou tyto významné dny přinášejí? Dárky pro knihomola - tedy knížky:) Zlatá mamka nic nenamítala, když jsem se namísto do knihkupectví rozhodla zamířit na stránky BookDepository, a poslala mi tentokrát svůj "příspěvek" na účet. Takže jsem si byla v bance aktivovat cosi ke svému účtu a už mi nic nebrání v náletu. Favority jsou zatím Beastly, u něhož jsem si četla několik prvních stránek a nezdá se to být špatné či těžké, a The Body Finder, který má na ostatních blozích (já vlastně netuším, jak se skloňuje slovo blog) velice slušnou reklamu. Ve hře byla ještě oddechovka v podobě The Lonely Hearts Club, kterou mi doporučovala Syki, ale nejspíše si ji nechám na příště.

A když jsem byla ve čtvrtek v Praze a zevlovala v Luxoru, neodolala jsem prvnímu dílu Milénia od Larssona, který na mě tak hezky vykukoval, protože nevím, jestli bych dokázala přečkat těch 14 rezervací v knihovně přede mnou. Uvažovala jsem ještě nad Vampýrskou Akademií #1, ale ta má rezervací o dost méně, což znamená, že by se ke mně mohla přeci jen dostat. Taky jsem tam v ruce držela nově vydanou Nenasytnou od Cabotové. Řekněme, že jsem tam osahala skoro všechny knihy, takže si budu asi muset zakázat chodit do prostorů s velkým množstvím knih, obzvláště s těmi, které chci a nemůžu je mít. A kolik jich má ještě vyjít! Mezi nakladatelstvími je to skoro ve stylu "kdo z koho". Duben mě zruinuje. Fyzicky, psychicky...a finančně.

Jinak, když už je řeč o knihách (ehm, kdy není, že), pokud máte zájem vyhrát/získat knížku Krásní mrtví (Eden Maguire), zúčastněte se giveaway, kterou pořádá Seesen na svém blogu Imaginary Whispers. Jediné, co musíte udělat, je vyplnit formulář a doufat, že se štěstěna obrátí právě na vás. Jednoduché jak facka, ne?
Pokud nevíte, o jaké knize je řeč, skákněte pro bližší informace o ní a celková pravidla soutěže sem.
Co jsem koukala u holek na stránkách, tak spousta z nich chystá soutěže, tudíž pokud vás tento titul nezaujal, nezoufejte, můžete to zkusit jindy a jinde.

BookAddiction je jinak v rozjezdu, dolaďuju a upravuju jisté maličkosti. Jak vidíte, přidala jsem nahoru něco málo informací o mě, zúčastnila se challenge, v budoucnu by měly přibýt asi dvě další rubriky a a a...však se ještě uvidí. Knih mám půjčených teď doma hodně, pokusím se čtení tedy nějak skloubit s učením a napsat na ně pak co nejdříve recenze.
Vlevo je nový singl od Simple Plan z CD, které by se mělo objevit v červnu. To je však taková nepodstatná informace, věnovaná především jejich fanouškům (pokud mezi vámi někteří jsou).
Taky chci poděkovat svým "pronásledovatelům", všem, kteří mi tu nechali krásné a povzbudivé komentáře, i těm, kteří sem "jen" třeba nahlédli. Vést monolog není sice špatné, ale nějaká ta odezva potěší:)

Pokud jste se pročetli až sem, gratuluju, získávate ode mne v duchu "medaili":D

P.S. Asi jste si stačili všimnout, že ráda používám uvozovky a závorky:)

0 komentářů :

Okomentovat