“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Quote of the Week (#2)

on sobota 9. dubna 2011

Týdenní meme, pořádané Judit.
Cílem je každou sobotu zveřejnit:

• 1 vtipný výrok
• 1 romantickou scénu
• 1 silný moment

Moje pozn.: Z organizačních důvodů bude většinou výběr jen z jedné knihy.
!POZOR!: Níže uvedené úryvky mohou obsahovat spoilery.

NÁDHERNÉ BYTOSTI
- KAMI GARCIA & MARGARET STOHL -
VTIPNÝ MOMENT

 "Pokud Leně nebude umožněno studovat na Jacksonově střední škole, najmu jí domácího učitele. Nejspíš bych mohl sezvat na návštěvu i pár jejích sestřenic. Nerad bych totiž, aby moje neteř byla připravena o společenský aspekt vzdělávacího procesu. A některé její sestřenky jsou opravdu okouzlující. Vlastně myslím, že jednu z nich jste už viděli na tom vašem Zimním maškarním bále."
 "To nebyl maškarní bál -"
 "Omlouvám se. Měl jsem za to, že ty nevkusné šaty s opeřením musejí být kostýmy."

ROMANTICKÝ MOMENT

Neměl jsem tušení, jestli má Lena tváře zarudlý zimou, nebo od slz, ale bylo mi to fuk. Spadli jsme na postel a schoulili se do klubíčka, propletli jsme si nohy i ruce tak, že se dalo stěží poznat, co je čí končetina. Nelíbali jsme se, ale bylo to stejný, jako kdyby jo. Byli jsme si blíž, než jsem si kdy představoval, že si dva lidi můžou bejt.
 Tohle asi znamenalo někoho milovat a cítit, že ho ztrácíte. I když jste se ještě drželi v náručí.

SILNÝ MOMENT

 Byl jsem jeden z nich. Patřil jsem k nim, a nebylo nic, co by se na tom dalo změnit. A jestli to byla pravda i opačně a oni patřili ke mně, pak teď proti Leně nestál jen celej Gatlin.
Stál jsem proti ní i já.
 Tahle pravda mě drtila. Až bude Leně šestnáct, možná ji čeká Vyžádání. Jenže mě si vyžádali už při narození. Neměl jsem nad svým osudem o nic větší vládu než ona.
A možná ji nemá nikdo z nás.

•••

Momentálně mám rozečtené tři knihy, u nichž jsem teprve na začátcích, takže by nemělo smysl vytahovat scény právě z nich. Vybrala jsem tedy tři momenty z Nádherných bytostí, které jsem četla nedávno v rámci "RC akce" Knižního klubu a napsala na ně recenzi. Nebyla to ani moc kniha, která by si zakládala na vtipu, jako spíš na romantice a osudovosti.

0 komentářů :

Okomentovat