“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#10)

on čtvrtek 27. října 2011


Týdenní meme pořádané Stormy.

V PŘÍSPĚVKU SE OBJEVÍ:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

AUTOR: Kody Keplinger
KNIHA: The DUFF (Designated Ugly Fat Friend)
ZAMILOVANÝ PÁR: Bianca & Wesley
TYP LÁSKY: od nepřátelství k nepřátelství s výhodami, které nakonec vede k vzájemné náklonnosti

PROČ JSEM SI TENTO PÁR VYBRALA:
Blížím se k závěru a těch dvou se prostě nedokážu nabažit. Jejich vztah, kdy šlo z počátku jen o sex, se pomalu vyvíjí v něco víc, když se navzájem poznávají i z jiné stránky. Ve chvílích, kdy se jim život nejeví zrovna dvakrát růžově, nacházejí útěchu jeden v druhém, nehrajou si ale přesto na romatickou dvojici z kýčovitého slaďáku, díky čemuž se celý jejich vztah zdá být skutečný.
MŮJ NÁZOR A POCITY: 
Příběh tohoto páru si užívám a jsem zvědavá, jak to nakonec celé dopadne (prosím, žádný přeslazený konec, Kody), ale nic nezmění fakt, že těmhle dvou to prostě přeju. 
Wesley vůbec není ten ideální kluk, o kterém by holka snila jako o svém princi. Kdyby mohl, tak spí se vším, co se hýbe, což zrovna není vlastnost, která by se nám ženským líbila. Jasně, je to kus, jenže ve skutečném světě se málokdy tihle holkaři nechají ukočírovat.

0 komentářů :

Okomentovat