“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#8)

on pondělí 10. října 2011

Týdenní meme pořádané Luu.

VEDLEJŠÍ POSTAVY


MAGNUS BANE
(C. Clare: série Nástroje smrti)


Přímo okouzlující postava z řad čarodějů. Stal se jedním z mých favoritů této série téměř okamžitě. Je extravagantní, vtipný, na nic si nehraje a ví, co chce. Jeho vztahu s Alekem moc fandím - způsob, jakým ho nahání je děsně cute:D



HERMIONA GRANGEROVÁ
(J. K. Rowling: série Harry Potter)



Díky téhle holce je každý šprt hrdý na to, kým je. Harry by se jen těžko bez její pomoci dostal tak daleko. Pálí jí to, je věrnou kamarádkou, na kterou se může člověk spolehnout a jen díky ní se ta jejich čarodějná trojka vždycky vylíže z každého maléru. 

FINNICK ODAIR
(S. Collins: série Hunger Games)


Finnick se pro mě stal hrdinou. Neměl jednoduchý život, snažil se se vším vypořádat a navenek působil jako sebevědomý sympaťák. Jeho oddaná a silná láska k Annie se mě dotkla u srdce a jejich osud jsem prožívala s nimi až do úplného konce.

CHELSEA
(K. Derting: série The Body Finder)


Četla jsem pouze první díl, kde se Chelsea zas tolik neobjevovala, ale tahle kamarádka co-na-srdci-to-na-jazyku si mě zkrátka dokázala svými poznámkami získat. Nikdy nechodí okolo horké kaše a je to prostě holka do nepohody.

AMÉLIE SACHSOVÁ
(J. Deaver: série Lincoln Rhyme)


Takových silných a nezávislých ženských jako Am není nikdy dost. Mezi kolegy pocajty to jako žena neměla zrovna snadný, ale jak dokázala hned na několika případech s Lincolnem, je setsakra dobrá v tom, co dělá. Navíc za volantem nebo se zbraní v ruce je ve svým živlu.


MATT HOLDEN
(L. Adams: Odstíny života)


Alex Gabea schvaluju, já si Matta kliďánko nechám:D Namachrovaný frajírek s pusou plnou keců, zdání však může někdy klamat. Přijde mi roztomilý, jeho sebevědomí mi občas imponuje, žeru jeho výřečnost a toho kluka se zlatým srdcem pod tvrdou slupkou ještě víc.


CHRISTIAN OZERA
(R. Mead: série Vampýrská Akademie)


Nejlepší parťák pro každou "neplechu", a to hlavně protože je stejně odhodlaná palice jako Rose. Má v sobě tu správnou dávku špatnosti a jiskru, která dokáže doslova popálit. Má ale i tvář milujícího a záviděníhodného přítele. 



STRÝČEK JEB
(S. Meyer: Hostitel)


Hostitel je skvělá kniha s paletou různých postav. Vybrala jsem si Jeba, protože vždy dokázal zůstat nad věcí, svoje moudra rozdával jen ve správných chvílích a byl to dobrák od kosti, který mě bavil.


PAM
(C. Harris: série Sookie Stackhouse)


Chodící upíří sarkasmus na vysokých podpatkách se zásobníkem jedovatých poznámek, imunní vůči lidskosti.
Ani nevím proč jsem si na ni vzpomněla, protože tyhle knihy s emi do podvědomí zas moc nezapsaly a sama Pamt tam není tak často jako v seriálu.


VEE SKYOVÁ
(B. Fitzpatrick: série Zavržený)


Vee u mě se svým výkonem v Crescendu úplně zabodovala. Je zábavná, upřímná, přímočará, svá a i když chcete udělat blbost, jde do toho s vámi, protože to přece kamarádky většinou dělají.

0 komentářů :

Okomentovat