“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

My Week in Progress (#11)

on středa 26. října 2011

Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
The Vincent Boys od Abbi Glines

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Dneska jsem znovu viděla Ukradené Vánoce - prostě miluju Burtonovky;)

Čím sis naposledy udělala radost?
Jakoby raduju se teď z prázdnin, což je radost na celý týden:D

Co naposledy se ti zdálo?
Seděla jsem v letadle, nevím, kam jsem měla namířeno, ale děsně jsem se divila, proč tam jsem sama

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Dnes žádná moudra.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
müsli, pistáciové oříšky a... černý čaj s citronem na ten kašel

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Písničky Joy Williams - Sunny Day , song který v tomhle nečase venku nahodí dobrou náladu svou hravostí a optimismem:)

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Kdo už má té zimy taky plné zuby?

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Opět s kamarádkou, kdy jsme se své vygumovanosti mohli už jen smát:D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Zlatých 5 dnů bez školy...

0 komentářů :

Okomentovat