“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Posuď knihu podle obalu (#16)

on neděle 30. října 2011
Týdenní meme pořádané Syki.

ČARODĚJNICE Z HEX HALL
(HEX HALL #1)
- RACHEL HAWKINS -


ANOTACE:


Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

• • •

Kniha bude brzy vydána pod nakladatelstvím Knižní klub, pokud vás tedy zaujala její kouzelná obálka nebo anotace, hlídejte si prosinec.
Jak jsem se už zmínila, obálka mi padla do oka - jedná se opět o originál a já tohle rozhodnutí schvaluju. Když jsem cover knihy spatřila poprvé a pak se následně dozvěděla, že se jedná o příběh zbrklé čarodějky, nemohla jsem si nevzpomenout na Mildred z dětského seriálu Čarodějnice školou povinné (běželo to na ČT1 jednu dobu pořád, neříkejte, že to neznáte). Dívka na přebalu skutečně působí tak nejistě, jako by očekávala nějakou spoušť. Barvy jsou na pohled příjemné. Obě části rozdílné, kontrastující, spolu kupodivu ladí. Jaká je symbolika toho, to už si budete muset počkat.
Och a ta černá kočka je prostě luxusní - co víc by si mohla čarodějka přát? 

0 komentářů :

Okomentovat