“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Čas předchozí a čas vánoční

on pátek 23. prosince 2011
Kupodivu jsem to já a stále naživu, i když v minulých týdnech se o tom dalo pochybovat. Ale teď během prázdnin se vynasnažím dohnat všechny svoje resty.
Co byste chtěli, škola je hektická a s blížícími se prázdninami všichni profesoři dohánějí co můžou, popřípadě si se svými písemkami rezervují data v našich diářích na rok 2012. Já nevím jak vy, ale já už mám teď na každý den v lednu aspoň jeden test nebo zkoušení. O to horší je, že je nám neustále připomínáno, že za rok budeme maturovat, což člověku náladu moc nezvedne. 
Jinak jsem byla tento týden poprvé v Drážďanech - všem doporučuju slavné Muzeum hygieny. Nezní to moc vábně, ale je to určitě zážitek a dá se tam vyzkoušet spousta věcí, jako třeba pohyb kuličky za pomoci mysli nebo jaké to bude, až budeme staří. To nejhorší, co jsem tu ale viděla je video o porodu. V životě jsem to neviděla takhle přímo na vlastní oči a teď určitě vím proč. No a vánoční trhy - pěkné, ale nejsem moc příznivcem kýčovitých a přeplácaných vánočních výzdob, takže zlaté české skromné Vánoce:) Ale potěšilo mě, že jsem si jako francouzštinář dokázala objednat v němčině horkou čokoládu, to jsem ale šikula:D

Na víkend jsem byla ještě u tety, u níž jsme pekly cukroví. Tady mě bohužel 18.12. zastihla smutná zpráva o smrti Václava Havla, významné osobnosti a úžasného člověka, který pro naši zem tolik udělal a jemuž vděčíme za mnohé. Vystoupil, když se mnozí neodvážili, řekl to, co ostatní nedokázali vyslovit nahlas. Díky němu máme svá práva a svobodný život, za což mu děkujeme a nikdy nezapomeneme.




Pojďme se ale věnovat radši nesmutným věcem. Nastal nám totiž po dlouhém čekání vánoční čas, přičemž zítra je Štedrý den. Jelikož všichni víte, jak bývá tento den nabitý, ráda bych vám takhle v předstihu popřála šťastné a veselé Vánoce, příjemně strávené chvíle v rodinném a přátelském kruhu, pěkný pohádkový maraton, tolik cukroví, kolik se do vás jen vejde, protože držet dietu a ochuzovat se o tohle božské dílo je zločin, těm, kteří jako já budou teprve zdobit stromeček, aby se jim nezamotal řetěz jako se to stává mně, chutnou štědrovečerní večeři a pěknou nadílku pod stromečkem, která by vám udělala radost - jako knihomol přeju všem co nejhezčí knižní kousky:) Ať se vám splní všechna vaše tajná přání a zkrátka si ty vánoční svátky užijte tak, aby vám ta radost vydržela do příštích Vánoc:)
Poroučím se, chci totiž ještě zabalit dárky a dokoukat tradiční Lásku nebeskou, kterou letos o Vánocích vidím už potřetí, přičemž poprvé v češtině:D No jo, ten dabing to dost zabíjí.



0 komentářů :

Okomentovat