“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#13)

on pondělí 5. prosince 2011

Týdenní meme pořádané Luu.

KNIHY, KTERÉ BYCH CHTĚLA PROŽÍT JEŠTĚ JEDNOU


HARRY POTTER
(J. K. Rowling)

Nesmrtelná série, ale žádný z re-readingů se nevyrovná tomu prvnímu čtení, kdy jsem každou větu hltala lačně očima a čekala na to velké odhalení na konci každé knihy a střet vyvoléného s vy-víte-s-kým. Och a ten pocit z epochální závěro celé série, kdy se všechny kousky skládačky spojily v jeden obraz! No to je jedno, stejně se těším na své a sestřino společné vánoční čtení Pottera:)

MEDIÁTOR
(M. Cabot)

Tohle byl jeden z mých největších objevů v knihovně vůbec. Mediátorem započala má záliba v paranormálních zápletkách a obdiv k mé TOP autorce, Meg Cabot. Tak ráda bych zapomněla a začala číst tuhle "duchařinu" tak, aby to bylo jako napoprvé.

HOSTITEL
(S. Meyer)

Příběh, od kterého jsem nic nečekala, a přesto mi dal tolik. Všechny ty momenty, kdy jsem byla zahlcena emocemi, bych vrátila a chtěla zase prožít znovu. Nevím teda, jestli by mě napodruhé kniha tolik bavila.

HUNGER GAMES
(S. Collins)

Čtení téhle dystopie byl doslova marathon - dočetla jsem první a sahala jsme okamžitě po druhém. Ano, až tak to bylo napínavé a úžasné. Autorčin styl psaní je správně popoháněcí a zvraty naprosto geniální a v člověku jen klíčí touha po dobrém konci.

NÁSTROJE SMRTI
(C. Clare)

Dlouho jsem se odhodlávala k přečtení prvnímu dílu - nemusím ani moc říkat, že podle jeho obalu by někdo jen těžko očekával, že skrývá takový poklad. Pak jsem se ale rychle zamilovala - do každičké chvíle a poznámky, takže projít si tím nanovo by fakt stálo za to.

VÝJIMEČNÁ
(K. Cashore)

Krásná knížka s originálním nápadem, skvěle propracovaná a naprosto fantastická. Katniss a Poa jsem si strašně moc oblíbila a jejich příběh jsem vychutnávala s každou stránkou. Není proto divu, že kdybych měla možnost prožít některou z knih odznova, Výjimečná by byl někde nahoře v seznamu.

0 komentářů :

Okomentovat