“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Čtení na zasněžené dny (#3+#4)

on středa 28. prosince 2011


11. prosince
Les rukou a zubů (Carrie Ryan):Mám z toho těžkou mysl.

12. prosince
Křídla (Aprilynne Pike):Zvláštní, opravdu zvláštní.

13. prosince
Křídla (Aprilynne Pike):Jé, to je takové miloučké čtení.

14. prosince
Les rukou a zubů (Carrie Ryan):Já tu holku fakt nechápu.

15. prosinc
Křídla (Aprilynne Pike):Ta kniha se mi vážně líbí a blížím se už do finiše:)

16. prosince
Arizona (Eden Maguire):
Uh, tak jdeme na to, Arizono.

17. prosince
Arizona (Eden Maguire):
Darino, my dvě se znát, tak jsi už asi mrtvá.



18. prosince
Přestávka od čtení (vážně jsme to napsala?).

19. prosince
Učit se na písemku tenhle týden je naprosto nelidský!

20. prosince
Už aby byly prázdniny a volno na to-read knížky.

21. prosince
Les rukou a zubů (Carrie Ryan)
Nepřijde mi moc dobrý číst takhle před Vánocemi knihu, která navozuje tolik depresivních pocitů.

22. prosince
Arizona (Eden Maguire)
Proč tahle kniha začne nabírat grády až v posledních kapitolách?

23. prosince
Jupí, předčasné vánoční oslavy, vyhrála jsem v giveaway knihu:)

24. prosince
YAY! Štědrý den a s ním i vydyndané knihy pod stromečkem:D

0 komentářů :

Okomentovat