“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#14)

on pondělí 26. prosince 2011

Týdenní meme pořádané Luu

KNIHY, NA KTERÉ NENÍ NIKDY ČAS


POPULAR
(A. Grosso)


Uh, řekněme, že mi tu tahle kniha leží tak nějak bokem už rok. Podle anotace to vypadá na zajímavé YA čtení, ale holt jsem si pořád "nenašla čas".
EGYPŤAN SINUHET
(M. Waltari)


Jedna z klasik, kterou by si podle mojí tety měl přečíst každý člověk. Sama si to teď půjčila z knihovny už poněkolikáté, jenže já se k tomu pořád nějak nemám.








JESTLI ZŮSTANU
(G. Forman)


Knihu mám v hledáčku už z doby, kdy ještě ani nebyla přeložená a stále jsem se nedostala k tomu, abych si ji přečetla, i když bych vážně chtěla. Je to snad lenost nebo co?
MUŽI, KTEŘÍ NENÁVIDÍ ŽENY
(S. Larsson)


Podobný případ jako Popular. Mám ji stále v knihovničce na očích, ale že bych se po ní natáhla a konečně ji načla? Už by to docela chtělo, než na ní začne usedat prach.
THE SUMMER, I TURNED PRETTY
(J. Han)


Celou sérii mám doma, bohužel jsem se k ní ještě nedopracovala, i když ji ostatní vychvalují. To by bylo docela vtipné, pustit se do ní teď v zimě, co?:D
ALCHYMISTA
(M. Scott)


Kdybych první díl této série přesunula z poličky to-read do currently-reading, největší radost bych udělala své mladší ségře. Chudák se mě tím snaží naočkovat a já pořád nic:D
MRTVÁ ČARODĚJKA PŘICHÁZÍ
(K. Harrison)


Ačkoliv jsem byla na tyhle knihy opravdu zvědavá, ten počáteční zájem je docela pryč a teď mě to ani moc neláká.
VZPOURA
(A. Cremer)


Smečka se mi líbila, hlavně kvůli Renovi, což je i důvod, proč mám po všech těch reakcích na GR strach z pokračování.
NA VĚTRNÉ HŮRCE
(E. Brönte)


Stydím se, vážně jo. Četbu plánuju už dlouho, četla jsem pouze zkrácenou verzi a snad se mi podaří tenhle plán dotáhnout do konce, takže si, prosím, ještě ty opovržlivé pohledy schovejte:D
GEJŠA
(A. Golden)


Film mám moc ráda, není proto divu, že bych ráda vyzkoušela i knižní podobu. Jenže skutek utek a já pořád nic.

0 komentářů :

Okomentovat