“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

My Week in Progress (#13)

on středa 28. prosince 2011

Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Willow (Julia Hoban)

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Jako tradičně jsem se podívala na svou oblíbenou Vánoční koledu:)

Čím sis naposledy udělala radost?
Momentálně mám radost pořád:D

Co naposledy se ti zdálo? 
Teď, když se konečně můžu vyspat, tak se mi zdají často sny a ráno si je i pamatuju, ale teď?

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
"Lupiči od tebe chtějí peníze nebo život. Ženy chtějí jedno i druhé." 


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
pečené brambory, míša řezy, čokoláda

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Nové CD Coldplay Mylo Xyloto, např. Every Teardrop Is A Waterfall


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Proč u nás letos nesněží?

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Před chvílí, když jsem koukala na zvláštní filmovou verzi Scooby Dooa. Ne že by to bylo nějak vtipný, to jen já se směju tehdy, kdy to vůbec nemá být k smíchu:D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dáváme se ségrou re-reading Harryho Pottera a nemůžem ze sebe:D

0 komentářů :

Okomentovat