“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Kouzlo pohádek: Pyšná princezna

on pátek 23. prosince 2011

Kouzlo pohádek je meme pocházející ze speciálního zimního projektu Mrazivé období, které vytvořily Abyss Syki. Každý pátek se zde bude na téma předem určené pohádky článek s názorem či vztahem k ní. Více se dozvíte TADY nebo TADY.

"Pyšná princezna"



Každému se zřejmě vybaví známá a chytlavá písnička "Rozvíjej se poupátko" z černobílé filmové pohádky s Alenou Vránovou v hlavní roli. Já sama si melodii často broukám a ne a ne ji pak vyhnat z hlavy.
Každopádně tuto pohádku vždycky ráda vidím, hlavně proto, že její knižní podobu od Boženy Němcové má moc ráda moje teta, která mi ji jako malé často četla. Když jsem byla mladší, moc jsem nechápala, proč pokaždé, když běžela tahle pohádka, ztratila najednou televize barvy:D Člověk ale musí říct, že ta černobílost tomu dodává ten zvláštní nádech dob princezen a králů:) 
Každopádně se vždycky těším, kdy se Krasomila konečně napraví a pak jí i Miroslavovi děsně fandím, už jen proto, že tak pěkně zpívá těm květinkám, čímž zejména boduje u mojí mamky - milovnice rostlin všeho druhu:D
Člověku se dostane naprosto skvělého odreagování, pobavení, skvělých hlášek a i toho romantického konce. Nesmí chybět ani to mravní ponaučení:D 
Jedna z nejkouzelnějších natočených pohádek vůbec a živoucí důkaz toho, že co je staré, to je také dobré!

0 komentářů :

Okomentovat