“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Dear Mr. Holiday (#4): "Back to summer paradise"

on neděle 11. září 2011

Holiday diary meme, za jehož vznikem stojí Kath.


"One more show with you..."
Ačkoli jsou prázdniny za námi a škola pomalu v plném proudu, neodpustím si, abych se s vámi nepodělila o svůj zážitek, kvůli kterému jsem skoro i s nadšením to září vítala:D Můžu říct, že lepší tečku za krásným létem jsem si snad nemohla ani přát.
V pátek druhého jsem totiž konečně naživo viděla jednu ze svých oblíbených kapel Simple Plan, jejichž koncert před třemi lety jsem kvůli noze v sádře musela oželet.
simpleplan.cz
Podle kamarádky, která byla i na tom minulém, se tu tentokrát před halou sešlo o dost víc lidí. Což bylo podstatně i znát, když jsme stáli v čím dál více houstnoucí frontě, kde napětí přímo viselo ve vzduchu a ze všech stran jste cítili neskutečný tlak nedočkavých lidí. Ještě jsem snad nikdy nezažila, aby se po otevření strhlo takové davové šílenství - lidé letěli kupředu jak stádo na Beatles, jak poznamenala kamarádka, pak naši čtveřici dokonce lidi od sebe odřízli a jen taktak jsme se pak uvnitř našli. Měli jsme dobrá místa asi ve druhé řadě v kotli, ale když počet nadržených fanynek rvoucích se ostrými lokty za každou cenu k předním mantinelům stále rostl a kyslíku ve vzduchu značně ubývalo, rozhodli jsme se nakonec pro vzdálenější a trochu horší, ale strategicky vyvýšená místa na straně. A řekla bych, že jsme si to tam naprosto skvěle užili. Předkapela Imodium nikdy nebyla mým favoritem, ale nakonec se jim povedlo dostat lidi do varu. A pak konečně přišli na řadu hlavní hvězdy večera. 
Lepší setlist snad nemohl být, zazněly snad ty největší pecky a novinky, kluci nás skvěle bavili svými poznámkami a nově naučenými českými slovy ("sexy kočička" asi nikdy nezněla směšněji:D), atmosféra byla úžasná a rozhodně to bude večer, na který jen tak nikdy nezapomenu. Pokud jste tam byli i vy (nenarazila jsem na někoho z vás?:D), věřím, že jste z toho byli nadšení aľespoň z části jako já :). 
Protože když už Simple Plan dělají show, tak pořádnou.


0 komentářů :

Okomentovat