“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#9)

on pátek 30. září 2011
Meme hostované Syki.


KIMBERLY DERTING: THE BODY FINDER 
(THE BODY FINDER #1)

Slyšela, jak se otevřely dveře, a předtím než stačila vůbec štěstím popadnout dech, vylezl řidič z auta a ona byla v jeho náručí. 
Chtěla se nadechnout, nasát jeho smrtící pižmovou vůni, ale nemohla kolem sebe najít dostatek vzduchu. Dusila se v jeho síle a teple.
Čas se v té chvíli zdál být nepodstatný; mohly to být vteřiny nebo hodiny. Nezáleželo na tom. Ani si neuvědomila, že se znovu rozbrečela, dokud se neodtáhl a nesklonil se k ní, aby jí políbil na mokrou tvář.
A potom se jeho rty jemně a opatrně přesunuly a našly si svou cestičku k těm jejím. Elektrizující vlny, které začínaly pod břichem a vystřelovaly směrem vzhůru, ji rozechvěly a rozpálily, jak svými ústy laskal její.
Představovala si tenhle okamžik mnohokrát a dlouho snila o tom, že ji jednou bude takhle držet.
Violet vzdychla, zaklesla se do něj a zapomněla na sebe... na svůj vztek a bolest, ztrácejíc samu sebe.
Jay ji políbil tvrdě, dlouze a hluboce. A ona ho políbila zpátky se stejnou  intenzitou. Zaplašil všechny známky pochybností, které tu mohly zůstat.

• • • 

Ani nevíte, s jakou radostí jsem tuhle pasáž přivítala. Těšila jsem se na to, kdy už konečně budou spolu a když ten okamžik s velkým O přišel, tetelila jsem se blahem jak měsíček na hnoji:D Nádherná scéna, z které jsem vám kousek urvala - doporučuju přečíst si knihu:)
Omluvte prosím ten trochu kostrbatý překlad, snad jsem jím tu "atmošku" nezabila, ale v jedné části jsem si zaboha nemohla vybavit český výraz a sesmolit pak smysluplnou českou formulaci:D

0 komentářů :

Okomentovat