“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#9)

on čtvrtek 29. září 2011

Týdenní meme pořádané Stormy.

V PŘÍSPĚVKU SE OBJEVÍ:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.


AUTOR: Kimberly Derting
KNIHA: The Body Finder (#1)
ZAMILOVANÝ PÁR: Violet & Jay
TYP LÁSKY: přátelství přerostlo v něco víc

PROČ JSEM SI TENTO PÁR VYBRALA:
Po dočtení této knihy totiž procházím jakousi obsesí vztahu Vi a Jaye. Na moment, kdy se konečně dají do kopy, jsem čekala velmi netrpělivě a nedočkavě, protože jsem si ty dva okamžitě oblíbila a jejich společně chvíle byly prostě... ách.
MŮJ NÁZOR A POCITY: 
Moje pocity? Chci vlastního Jaye Heatona! Neřád jeden se prostě jen tak narval do mé TOPky knižních idolů a já teď můžu leda tak snít. Je milý, ochranitelský, vtipný, pěkný, děsně roztomilý a ještě ke všemu ten nejlepší přítel (tentokrát myšleno v obou významech:D), jakého si holka může přát.


0 komentářů :

Okomentovat