“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Posuď knihu podle obalu (#11)

on neděle 11. září 2011
Týdenní meme pořádané Syki.


MĚSÍČNÍ OKO
(GEMMA DOYLE #1)
- LIBBA BRAY -


Anotace:

Tajemný příběh z viktoriánské Anglie se odehrává na dívčí škole, kam po záhadné matčině smrti přijíždí z Indie šestnáctiletá Gemma Doyleová, aby se zde naučila vybraným způsobům. Musí se vyrovnat nejen s lekcemi francouzštiny a tance, ale i s nevraživostí ostatních dívek, která se však promění v přátelství doslova na život a na smrt, když Gemma objeví své skryté schopnosti. Záhadná Gemma, odvážná Felicity, chytrá Ann a krásná Pippa vytvoří nerozlučnou čtveřici, chtějí si splnit své sny a zároveň odhalit tajemství strašidelné školy. Gemma však zároveň odhalí i věci, které by nejraději nevěděla.

•••

O existenci, natož o českém vydání, jsem prakticky nevěděla až do minulého týdne. Ano, natolik jsem informovaná. Každopádně anotace zní vskutku zajímavě, navíc viktoriánská Anglie mě vždycky dokázala nalákat na cokoli. Ale teď už k obálce.
Pokud jsem se dívala správně, tak se nakladatelství nebálo experimentovat a vrhlo se na to samo, protože o proti originálu je to vážně... extravagantní. Ta sytá zelená se mi moc líbí a zlaté orámování se velmi povedlo, jen možná dívka na obálce na mě působí takovým trochu nepatřičným dojmem. Vypadá to záhadně, tajemně a provokativně, když to jakoby schválně narušuje dokonalý obraz, jenže... můžete mi říkat úzkoprsá nebo hnidopich, ale já se i dál budu strašně vyžívat v barevném sladění. Tohle není tedy zrovna můj šálek kávy. Přidat do tváře trochu života, vyměnit šaty a hned jsem spokojenější:D

0 komentářů :

Okomentovat