“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Top týdne (#5)

on pondělí 12. září 2011

Týdenní meme pořádané Luu.

NEJVĚTŠÍ POTVORY
- určitě jsou i další, ale právě tahle šestice mi nejvíce zamrzla v mozku:D


DOLORES UMBRIDGEOVÁ
(J. K. Rowling: série Harry Potter)


Snad nejhorší ženská, jakou kdy svět měl šanci spatřit. V každé části s ní na scéně jsem zatínala zuby  a myslela jsem, že snad její existenci už dál nepřežiju. Strašně otravná baba.

RITA HOLOUBKOVÁ
(J. K. Rowling: série Harry Potter)


Další taková osina v potterovském zadku. Myslím, že Rita dala slovům "strkat nos do cizích záležitostí" zcela nový hábit. Kam se na ni hrabou bulvár a paparazzi - téhle novinářské potvoře nesahají ani po kotníky.

PREZIDENTKA COINOVÁ
(S. Collins: série Hunger Games)


Objevila se sice jen v závěrečném díle, ale stačilo to. Svými prostředky a způsobem, jakými chtěla dosáhnout moci, si to u mě pohnojila a já se vcelku rychle stala jejím odpůrcem. 

HLEDAČKA 
(S. Meyer: Hostitel)


Postava, z které už mě jen při pomyšlení na ni mrazí. Neměla jsem ji ráda na začátku, neměla jsem ji ráda na konci. Představuje přesně to, co se napadenému lidstvu hnusilo - zkažená vetřelecká duše.


MARCIE MILLAROVÁ
(B. Fitzpatrick: série Zavržený)


Bohatá, krásná, namyšlená, zlomyslná - přívlastky skoro typické pro antihrdinky. No Marcie jim rozhodně dělá čest, protože být její nepřítel by asi zrovna nebylo nebe na zemi.

MARIA DE SILVA
(M. Cabot: série Mediátor)


Je to už dlouho, co jsem Mediátora četla, ale na tuhle mrchu jen tak nezapomenu. Ten, kdo se snaží odkráglovat Suze a mého drahého Jesseho si zaslouží totiž jen lístek do horoucích pekel. A kopanec navrch.

0 komentářů :

Okomentovat