“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

My Week in Progress (#8)

on středa 7. září 2011


Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Hunting Lila od S. Alderson

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Nějak jsem na filmy nekoukala:)

Čím sis naposledy udělala radost?
Snažím se konečně pořádně si zapisovat ve škole a zatím *zaklepává to* se mi to i daří:D

Co naposledy se ti zdálo?
Pekla jsem sušenky v nějakým vojenským táboře. Řeknu vám, že to bylo divný.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Pro citáty mám docela slabost, a když jsou v úvodu knih, ještě lepší. Takže jsem byla strašně ráda, když jsem otevřela Bezchybnou od L. Chapman, kde je vždy jeden o kráse na začátku kapitoly. Tenhle pochází z kapitoly druhé:

Chybí-li vada na kráse, je to samo o sobě vadou. - Havelock Ellis

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
americké brambory, pizza, latté z naší kavárny;)

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Cee-Lo Green - F**k You

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Je naprosto normální, když se člověk v létě neučí.

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska na těláku - víte, jak se říká hodně zlým a španým lidem? ŠPAZLE:D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dobře jsem udělala, když jsem si vzala literární seminář:D

0 komentářů :

Okomentovat