“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Dear Mr. Holiday (#2): HP narozeniny a...Cal Leandros?!

on středa 20. července 2011
Holiday diary meme, za jehož vznikem stojí Kath.

Spousta slz a vzpomínání aneb narozeniny s Potterem
S kamarádkami patříme k HP genraci, která na knihách vyrostla, tudíž se jen hořkotěžko smiřujeme s koncem, vlastně si ho ani pořádně nepřipouštíme. Hoší to snad jen bylo s poslední knížkou. Každopádně kamarádka měla narozeniny a ani jsme neváhaly nad tím, jak to oslavit. Prostě dámská jízda po potterovsku. Díky bohu, že zůstalo aspoň nějaké normální kino, kde se dalo jít na originál s titulkami bez 3D, Anděl nás zachránil. Pokud jste už viděly film, asi víte, že celým kinem se rozléhalo všudepřítomné vzlykání a smrkání:D Bylo to velkolepé a zůstaly jsme jako poslední, do zatažení opon. Po návratu domů jsme koukly na vystřižené scény ze všech dílů a náš oblíbený třetí díl:D

Hele, tebe já znám, nejseš ty Cal?
Hm, tak smělá jsem nebyla, ale nechybělo k tomu moc. Buď to mi z těch všech knížek hrabe, nebo jsem vážně dneska v čekárně mojí zubařky narazila na Cala Leandrose. Seděl tam a byl to prostě on, musel:D Nechtěla jsem moc zírat a zkoumat ho rentgenovým pohledem, ale ten kluk jako by vypadl z obálky V temnotě od R. Thurman. Sakra, vždyť i ten nepřítomnej výraz měl podobnej:D No nic..asi bych se měl jít léčit.

0 komentářů :

Okomentovat