“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Letní obálky (#1)

on úterý 5. července 2011

Meme letního speciálu Léto s knihou, který pořádají Abyss a Syki.
Cílem je vybrat tři obálky knih, které v člověku vyvolávají nebo připomínají léto.


TWENTY BOY SUMMER 
Sarah Ockler 

U tohohle meme jsem si jako první vzpomněla na tuto knihu, kterou bych si ráda přečetla. Četla jsem na ni recenzi myslím u Judit, a obdivovala jsem právě její cover.
Neevokuje přímo letní měsíce, ale má takové to cosi - prázdninovou lehkost, volnost..nevím. Když vidím ta dřevěná prkna, okamžitě se mi vybaví molo, které většinou bývá u jezer, a hned na to mi vyskočí parta kamarádů, užívající si tam chvíle volna a pohody. // GoodReads


KEEPING THE MOON
Sarah Dessen / 

Tak tady je letní atmosféra pro mě jako vyšitá.
Odhalené břicho, holé nohy, krátké šortky, do jejichž kapes jsou ledabyle zastrčené sluneční brýle... to musí být jedině léto. A roztomilý kvítek tomu dodává jedině korunu. // GoodReads




THE SUMMER I TURNED PRETTY
(SUMMER #1)
Jenny Han

Celá série Summer je jakýmsi ztělesněním léta. 
Uvolněnost z obálky přímo číší a nese se v duchu teplých barev, tónů a vřelosti. Člověk z toho má ty správně příjemné pocity.
Láska, její radosti i strasti...nic neobvyklého, ale nedávno jsem měla to štěstí a vyhrála jsem tyto knížky, takže jsem zvědavá, jaká letní romance mě čeká;) // GoodReads


0 komentářů :

Okomentovat