“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#5)

on čtvrtek 7. července 2011

Týdenní meme pořádané Stormy.


V příspěvku se objeví:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Jsem stále nabušená pocity po Vražedné pomstě a nejsem si jistá, jestli někdy očarování z téhle série trochu přejde. Čeká mě ještě Síla vzdoru, která mě jistojistě dorazí. Ach, Peeto, proč musíš být tak neodolatelně milý a zlatý? Všechno by bylo o tolik jednodušší.

Autor: Suzanne Collins
Kniha: série Hunger Games / The Hunger Games
Zamilovaný pár: Katniss&Peeta
Typ lásky: komplikovaná, postupná, obětavá
Proč jsem si tento pár vybrala: Kvůli příběhu, na jehož základech tahle láska vznikla. Láska je složitá záležitost, a v tomhle případě to platí dvojnásob. Peeta je do Katniss zamilovaný až po uši snad věčnost, což jí dokazuje každým svým gestem. Ona je naopak stále nejistá, neví, jak hluboké city k němu chová či nechová a do toho ještě ty Hladové hry a boj o přežití - rozhodně ošemetná situace.
Můj názor a pocity: Být na místě Katniss tak se asi nakopnu:D Holka, copak nevidíš, co ti ten milý pekař všechno nabízí a co by pro tebe byl ochotný udělat? Vyznávat mně Peeta lásku takovým způsobem, tak se chytnu šance za pačesy a nepustím ho, i kdyby o to žadonil. Takových typů se člověk musí držet, protože s nimi se může cítit jedině jako v nebi.

0 komentářů :

Okomentovat