“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#5)

on pátek 1. července 2011

Meme hostované Syki.

ELIZABETH CHANDLER: LOVE AT FIRST CLICK

"Jseš si jistá, že jsi v pořádku?" zeptal se za stálého smíchu, zatímco se natáhl, aby mi odhrnul vlasy, které mi spadly do obličeje.
Najednou přestal. Prostě...přestal.
Setkala jsem se s jeho očima. Byly podzimově modré, plné světla jako obloha. Věděla jsem, že bych se měla odvrátit - věděla jsem, že by mu moje oči řekly tajemství, o kterých by neměl vědět, ale dívala jsem se dál. Jeho ruka zůstala tam, kde byla, napůl držíc mou tvář. Viděla jsem, jak Flynn těžce polkl. Jedním prstem se jemně dotkl mých rtů. Trochu svou ruku odtáhl. Znovu polkl. S jediným prstem, dotýkajíc se mě tak lehce, se zadíval na mou pusu. Jeho tvář se k té mé přibližovala čím dál víc.*

* úryvek je mým hrubým překladem


•••

Letní pamlsek - začít prázdniny s touhle knížkou byl dobrýt tah. Je to pěkná, milá oddechovka. Žádné slibování si lásky až do konce životů a únavné vylévání srdce, serenády a vyznávání citů jak z telenovely. Flynn a Hayley jsou naprosto obyčejná a sympatická dvojka, která na vás vyloudí nejeden malý úsměv;)



0 komentářů :

Okomentovat