“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Posuď knihu podle obalu (#7)

on neděle 3. července 2011



Týdenní meme pořádané Syki.

HOW TO BE POPULAR
- MEG CABOT -


Anotace:

Chcete být populární?
Každý chce být oblíbený - alespoň Stephanie Landry chce. Steph byla tou nejméně populární holkou ve své třídě od jisté katastrofy s třešňovým nápojem Super Big Gulp před pěti lety.
Záleží na tom být populární?
Někomu na tom záleží hodně - Steph. Proto má letos plán, jak se dostat během okamžiku do nejoblíbenější skupiny. Má totiž tajnou zbraň: starou knihu se jménem - jak jinak - Jak se stát oblíbenou?
Co je potřeba na to být populární?
Vše, co musí  Steph udělat, je řídit se instrukcemi v knize a brzy bude pařit s tou nejoblíbenější skupinkou (včetně školního quaterbacka Marka Finleyho) namísto vysedávání na Kopci v sobotu večer, pozorování hvězd se svou podivnou nejlepší kamarádkou Beccou a ještě více podivínským Jasonem (který je teď sice sexy, ale stejně), s nimiž Steph kdysi sdílela vášeň pro astronomii.
Kdo potřebuje červené trpaslíky, když jste pozvaní na tu nejsenzačnější party ve městě?
Ale nezapomeňte na tu nejdůležitější věc co se popularity týče!
Je snadné stát se oblíbenými. Co není? Zůstat jimi.

•••

Od pátku jsem byla pryč, před chvílí jsem se vrátila a jsem docela mrtvá, takže to nebudu příliš rozpitvávat:D
How to be Popular je jednou z knih, kterou mám ve svém pomyslném to-read listě od té doby, co jsem členem fanclubu Meg Cabotové. Bohužel je jednou z těch, které se nedočkaly svého překladu u nás.
Obálka se mi líbí pro své jasné veselé barvy a jednoduchost. Proč to dělat složitě, když to jde lehce, že? Název knihy v tom květu a zvolený font jsou dokonalé a barevný text v pozadí tomu dodává ten správný šmrnc. Já knihu neznat a vidět ji v knihkupectví, už po ní sahám a čtu její anotaci:D



0 komentářů :

Okomentovat