“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Fall in love (#8)

on čtvrtek 25. srpna 2011

Týdenní meme pořádané Stormy.

V příspěvku se objeví:

1) Jméno autora.
2) Název knihy.
3) Pár, který mě v dané knize zaujal.
4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová,...).
5) Proč jsem si vybrala právě tento pár.
6) Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Autor: Jane Austen
Kniha: Pýcha a předsudek
Zamilovaný pár: Elizabeth&Darcy
Typ lásky: nečekaná, z nenávisti láska

Proč jsem si tento pár vybrala: Jsou nádherným příkladem lásky a jejích vlastností - láska si nevybírá a zaskočí vás v okamžiku, kdy to nejmíň čekáte. Říká se, že láska a nenávist jsou silné impulzivní city, mezi nimiž existuje jen nepatrná hranice. Ke svému vlastnímu překvapení ji Lizzie s panem Darcy oba překročili, aniž by věděli jak.
Můj názor a pocity: Darcy je muž, jak má být. Není dokonalý, ale má charakter, pro který by ho každá milovala a já nejsem výjimkou. Takových jako pan Darcy už asi moc není, ale člověk vždycky může snít:)

1 komentářů :

Unknown řekl(a)...

Hezký blog :-)

Okomentovat