“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

My Week in Progress (#6)

on středa 17. srpna 2011

Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Unearthly (C. Hand)


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Whip It - komedie s Ellen Page, kterou jsem si v poslední době oblíbila, a pod taktovkou Drew Barrymore, která si ve fimu střihla i roli. Já se u toho bavila:)

Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si nové skvělé tříčtvrťáky:D

Co naposledy se ti zdálo?
Jak jsem rupla v autoškole... ježiš, já z toho budu mít psycho:D

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Tentokrát nic.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Sýr, čokoládové sušenky, kakao

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Tomáš Klus - Marie

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Jéé, že by se zas konečně na dýl objevilo sluníčko?
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Na chatě, kdy se můj trochu líznutý kamarád zastavil u bazénu, doslova vyvalil oči a zařval: COŽEEE? Takový mořeee?!:D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Celý týden je báječný;)

0 komentářů :

Okomentovat